Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKönigsmarková, Andrea
dc.contributor.authorPraumová, Eliška
dc.contributor.refereeHeitz, Gisela
dc.date.accepted2014-06-02
dc.date.accessioned2015-03-25T09:44:56Z
dc.date.available2013-06-30cs
dc.date.available2015-03-25T09:44:56Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-30
dc.identifier56206
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/14482
dc.description.abstractCílem práce je vyzdvihnout hlavní myšlenky osvětové kampaně Fair Trade. Součástí teoretické části jsou ucelené informace o Fair Trade a vše sním spojené jako například základní principy, certifikáty, partneři, produkty nebo kampaně. Praktická část poskytuje díky podrobné analýze dorazníků výsledky o povědomí lidí o Fair Trade v České Republice. Věnuje se také rozboru výrazových prostředků Fair Trade v České Republice. V práci jsou také rozebrány všechny Fair Trade kampaně a jejich výrazové prostředky.cs
dc.format75s. (67 757 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=56206-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectfair tradecs
dc.subjectosvětové kampaněcs
dc.subjectjazyk reklamycs
dc.titleVýrazové prostředky českých a německých osvětových kampaní/Ausdrucksmittel der deutschen und tschechischen Aufklärungskampagnencs
dc.title.alternativeMeans of expression of the awareness campaign Fairtradeen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.description.departmentKatedra germanistiky a slavistikycs
dc.thesis.degree-programFilologiecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedAim of this work is to highlight the main ideas of Fair Trade awareness campaign. Theoretical part consists of information about Fair Trade f.e. basic principles, certificates, partners, products or campaigns. The practical part consists of a detailed analysis of the questionnaire where it is analyzed people´s awareness of Fair Trade in the Czech Republic. There are also discussed all Fair Trade awareness campaign and their means of expression.en
dc.subject.translatedfair tradeen
dc.subject.translatedawareness campaignsen
dc.subject.translatedadvertising languageen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KAG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
HLAVNI PRACE.pdfPlný text práce948,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek vedoucihoPosudek vedoucího práce231,48 kBUnknownZobrazit/otevřít
Posudek oponentaPosudek oponenta práce765,39 kBUnknownZobrazit/otevřít
ObhajobaPrůběh obhajoby práce354,29 kBUnknownZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/14482

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.