Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorČerník, Roman
dc.contributor.authorPolanský, Karel
dc.date.accepted2014-08-25
dc.date.accessioned2015-03-25T09:47:46Z-
dc.date.available2008-12-04cs
dc.date.available2015-03-25T09:47:46Z-
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-06-30
dc.identifier31985
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/14832
dc.description.abstractDiplomová práce "Možnosti dramatické výchovy v programech nespecifické prevence na základních školách" se zabývá přínosem využití metod a technik dramatické výchovy ve výukových programech školské primární prevence. V teoretické části vymezuje dvě základní oblasti zájmu i jejich terminologii. Nabízí též obecné srovnání východisek, témat a cílů. Připojuje věcné informace o Projektu K3 činného na základních školách v Plzni a přilehlém okolí. Jeho činnost se stala zdrojem pro praktickou část práce. Praktická část obsahuje analýzu vybraného výukového programu, představení divadla ve výchově a s ním spojený workshop k tématu. Na základě osobní zkušenosti a pozorování se snaží popsat, v čem spočívá přínos využití dramatické výchovy jako nástroje v programech nespecifické primární prevence a kde naopak je možno spatřovat případná rizika Autor je členem týmu Projektu K3, aktivně se podílí na jeho činnosti jako lektor a jako tvůrce výukových programů.cs
dc.format50 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectdramatická výchovacs
dc.subjectškolská primární prevencecs
dc.subjectnespecifická primární prevencecs
dc.subjectprogramcs
dc.subjectdivadlo ve výchověcs
dc.subjectstrukturované dramacs
dc.subjectProjekt K3.cs
dc.titleMožnosti dramatické výchovy v programech nespecifické prevence na základních školách.cs
dc.title.alternativePossibilities of drama in education in the non-specific prevention programs in primary schoolsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis "Possibilities of drama in education in the non-specific prevention programs in primary schools" deals with beneficial use of methods and techniques of drama in education in educational programmes for school-based primary prevention. In the theoretical part two main areas of interest and their terminology are defined. It also offers a general comparison of basis, themes and goals. Factual information about Project K3 which is active in primary schools in Pilsen and the surrounding area is included. The Project´s activities became the source for the practical part of the work. The practical part includes an analysis of chosen training program, an introduction of theater in education and associated workshop. Using his personal experience and observation, author tries to describe the benefits of drama as a tool in education programmes for non-specific primary prevention, and the potential risks. The author is a member of the Project K3 team, he is actively involved in its activities as a teacher and as a creator of educational programmes.en
dc.subject.translateddrama in educationen
dc.subject.translatedschool-based primary preventionen
dc.subject.translatednon-specific primary preventionen
dc.subject.translatedprogrammeen
dc.subject.translatedtheatre in educationen
dc.subject.translatedrole dramaen
dc.subject.translatedProject K3.en
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Polansky_2014.pdfPlný text práce3 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Polansky VP.pdfPosudek vedoucího práce42,97 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Polansky OP.pdfPosudek oponenta práce42,12 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Polansky O.pdfPrůběh obhajoby práce15,54 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/14832

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.