Název: Využití integrované výuky v primárním vzdělávání žáků
Další názvy: Teaching integrated learners at primary school
Autoři: Šnoblová, Petra
Vedoucí práce/školitel: Podroužek, Ladislav
Datum vydání: 2014
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/14867
Klíčová slova: integrace;integrovaná výuka;projektová výuka;vývoj integrované výuky;primární vzdělávání;Rámcový vzdělávací program;přírodovědné učivo;vzdělávací oblast Člověk a jeho svět;vyhodnocení výzkumu;téma škola v lese;les ve škole
Klíčová slova v dalším jazyce: integration;integrated learning;project learning;development of integrated learning;primary education;Framework educational programme;science subject matter;educational field Human and his world;evaluation of research;theme Škola v lese;les ve škole
Abstrakt: Diplomová práce pojednává o možnostech integrované výuky. Teoretická část obsahuje poznatky o integrované výuce. Vymezuje základními pojmy, jako je integrované vzdělání, integrovaná výuka, integrované slovní úlohy, CLIL, integrovaná tematická výuka, projektová výuka. Popisuje vývoj integrované výuky v našich zemích. Analyzuje Rámcový vzdělávací program a především jeho vzdělávací oblast Člověk a jeho svět. Poukazuje na možnosti jak učivo této oblasti integrovat. V praktické části je vyhodnocena výzkumná sonda zaměřená na postoje učitelů k integrované výuce. Závěr části je věnován zpracování integrovaného tématu "Škola v lese, les ve škole".
Abstrakt v dalším jazyce: This thesis deals with possibilities of integrated learning. The theoretical part contains informations about integrated learning. This part defines basic terms as a integrated education, integrated learning, integrated tasks, CLIL, integrated thematic learning, project learning. The thesis describes the development of integrated learning in our country, analyzes the General Educational Programme, primaryli the educational field "Man and his world". This part focuses on the possibilities integration of contents this educational field. The practical part of the thesis desribes and evaluates research. This research is focused on teacher´s stances on integrated learning. The end of the thesis is devoted to integrated theme "School in the forest, forest in the school".
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP - Snoblova.pdfPlný text práce9,7 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Snoblova VP.pdfPosudek vedoucího práce56,38 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Snoblova OP.pdfPosudek oponenta práce47,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Snoblova O.pdfPrůběh obhajoby práce15,08 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/14867

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.