Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorLišková, Štěpánka
dc.contributor.authorDardová, Martina
dc.contributor.refereeKuhn, Tomáš
dc.date.accepted2014-08-27
dc.date.accessioned2015-03-25T09:49:00Z
dc.date.available2013-05-13cs
dc.date.available2015-03-25T09:49:00Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-06-26
dc.identifier56735
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/14970
dc.description.abstractTato bakalářská práce zachycuje poslechovou činnost se skladbou B. Smetany Vltava u předškolních dětí. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se zabývá hudebními činnostmi v mateřské škole z hlediska poslechu, stručně pojednává o životě Bedřicha Smetany a jeho tvorbě cyklu Má vlast. Také charakterizuje dvě mateřské školy, kde se experiment uskutečnil. Praktická část této práce popisuje experiment v oblasti poslechu na MŠ. Ten se uskutečnil na dvou pracovištích za účasti 52 dětí. Pro jeho realizaci vzniklo 10 námětů k poslechovým činnostem, v jejichž centru stála skladby B. Smetany Vltava. Cílem experimentu bylo zjistit, zda lze využít tento materiál i v poslechových činnostech dětí předškolního věku. Experiment potvrdil, že Smetanova Vltava se může při dobré motivaci stát jejich součástí.cs
dc.format66 s. ( 90 865 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectposlechcs
dc.subjectVltavacs
dc.subjectexperimentcs
dc.subjectmateřská školacs
dc.titleSymfonická báseň Vltava v poslechových činnostech na MŠcs
dc.title.alternativeThe symphonic poem Vltava in listening activities for nursery schoolen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra hudební kulturycs
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's work captures the listening activity with Bedřich Smetana's composition "Vltava", with preschool children. The work is divided into two parts. The theoretical part deals with musical activities in kindergarten in terms of listening, briefly discusses the life of Bedřich Smetana and his work on cycle "Má vlast". It also characterizes two kindergartens, where the experiment took place. The practical part of this work describes an experiment with listening in a kindergarten. It took place at two facilities with the participation of 52 children. Ten suggestions for listening activities, in whose center stood a Bedřich Smetana's track "Vltava", were created for its implementation. The aim of the experiment was to find out whether you can use this material in listening activities for preschool children. The experiment confirmed that Smetana's "Vltava" may, with a good motivation, become part of them.en
dc.subject.translatedlisteningen
dc.subject.translatedVltavaen
dc.subject.translatedexperimenten
dc.subject.translatedkindergartenen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KHK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Martina Dardova - Bakalarska prace.pdfPlný text práce1,46 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dardova_hodnoceni_vedouciho_BP_Liskova.pdfPosudek vedoucího práce583,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dardova_posudek_oponenta_BP_Kuhn.pdfPosudek oponenta práce469,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
prubeh_obhajoby_Dardova.pdfPrůběh obhajoby práce167,27 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/14970

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.