Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Jiřík, Miroslav | |
dc.contributor.author | Šoma, Patrik | |
dc.date.accepted | 2014-06-19 | |
dc.date.accessioned | 2015-03-25T09:51:32Z | - |
dc.date.available | 2013-11-01 | cs |
dc.date.available | 2015-03-25T09:51:32Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-05-16 | |
dc.identifier | 59691 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/15246 | |
dc.description.abstract | Práce pojednává o různých způsobech bezdotykového ovládání počítačové hry. Tato hra je kompletně vyvinutá v jazyce Python za použití knihovny Pygame. Ovládání hry je realizováno pomocí senzoru Kinect, případně webové kamery. Při použití webové kamery je k detekci použita knihovna OpenCV. První část práce je teoretická a věnuje se knihovně Pygame, detekci obličeje pomocí OpenCV a technologii senzoru Microsoft Kinect. Druhá část se zabývá samotou realizací projektu. Jsou zde popsána pravidla a metody použité při vývoji hry. | cs |
dc.format | 33 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | Pygame | cs |
dc.subject | Kinect | cs |
dc.subject | OpenCV | cs |
dc.subject | detekce | cs |
dc.subject | bezkontaktní ovládání | cs |
dc.subject | haar features | cs |
dc.title | Bezkontaktní ovládání počítačových her | cs |
dc.title.alternative | Computer Games with Non-Contact Control | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných věd | cs |
dc.description.department | Katedra kybernetiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Inženýrská informatika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This thesis discusses various ways of touchless control over a computer game. This game is developed using programming language Python with Pygame libraries. Game control is implemented using Kinect sensor or webcam. When the webcam is in use program utilizes OpenCV library for detection. The first part of this thesis is theoretical and it is devoted to Pygame library, face detection with OpenCV and Microsoft Kinect sensor technology. The second part deals with realization of this project. All implemetation rules and methods used are described there. | en |
dc.subject.translated | Pygame | en |
dc.subject.translated | Kinect | en |
dc.subject.translated | OpenCV | en |
dc.subject.translated | detection | en |
dc.subject.translated | touchless interface | en |
dc.subject.translated | haar features | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KKY) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace.pdf | Plný text práce | 918,53 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Soma-v.pdf | Posudek vedoucího práce | 2,31 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Soma-p.pdf | Průběh obhajoby práce | 1,18 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/15246
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.