Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLišková, Libuše
dc.contributor.authorKadlecová, Tereza
dc.date.accepted2014-05-20
dc.date.accessioned2015-03-25T09:52:25Z
dc.date.available2012-01-18cs
dc.date.available2015-03-25T09:52:25Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-15
dc.identifier49533
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/15345
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá výukou anglického jazyka prostřednictvým úryvků z anglické dětské literatury se zaměřením na osiřelé literární hrdiny. Teoretická část představuje základní informace o této problematice a popisuje, jaké vlivy má čtení na život lidí a proč je rozvíjení této schopnosti tak postatné. Dále jsou zde uvedeny ty nejdůležitější pojmy spojené s výukou literatury v praxi. Praktická část práce je představena na základě analýzy provedeného výzkumu, jenž byl založen na využití knih o sirotcích při výuce jazyka jakožto zdroji pro rozvoj schopnosti čtení a pro rozvoj kritického myšlení u žáků.cs
dc.format56 s. (91621 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectsirotcics
dc.subjectdětská literaturacs
dc.subjectvlivy četbycs
dc.subjectidentifikace s literárními postavamics
dc.subjectHarry Pottercs
dc.subjectTom Sawyercs
dc.subjectHarry Pottercs
dc.subjectSecret Gardencs
dc.subjectMary Lennoxcs
dc.titleSirotci v anglické dětské literatuřecs
dc.title.alternativeOrphans in English Children's Literatureen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra anglického jazykacs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis graduate thesis deals with teaching English language through the extracts from the children's literature with an emphasis on orphaned literary heroes. The theoretical part introduces the essential information about the subject-matter and it describes, what influences on every person's life do the reading have and why is this skill so important to develop. Furthermore, the most substantial issues connected with teaching literature in the classroom are presented. The practical part of this thesis is represented by an analysis of the conducted research, which was based on application of books about orphans in language lessons as sources for developing reading skills and for developing critical thinking of the pupils.en
dc.title.otherSirotci v anglické dětské literatuřecs
dc.subject.translatedorphansen
dc.subject.translatedchildren's literatureen
dc.subject.translatedinfluences of readingen
dc.subject.translatedidentification with literary charactersen
dc.subject.translatedteaching literature Harry Potteren
dc.subject.translatedTom Sawyeren
dc.subject.translatedSecret Gardenen
dc.subject.translatedMary Lennoxen
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KAN)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Diplomova prace - Kadlecova.pdfPlný text práce3,17 MBAdobe PDFView/Open
Kadlecova V.pdfPosudek vedoucího práce706,21 kBAdobe PDFView/Open
Kadlecova O.pdfPosudek oponenta práce852,31 kBAdobe PDFView/Open
Kadlecova P.pdfPrůběh obhajoby práce374,78 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/15345

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.