Title: | Rozvoj autonomie studentů na středních školách |
Other Titles: | Developing Autonomy in Secondary School Language Learners |
Authors: | Jenčíková, Zuzana |
Advisor: | Klečková, Gabriela |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/15350 |
Keywords: | autonomie studenta;učební styly;učební strategie;motivace |
Keywords in different language: | learner autonomy;learning strategies;learning styles;motivation |
Abstract: | Diplomová práce se zabývá tématem autonomie studenta. Zahrnuje i širší souvislosti s tímto tématem spojené - např. učební styly, učební strategie, motivace. Zachycuje i roli učitele v autonomii studenta. Výzkum popisuje názory, postoje a potřeby středoškolských studentů ve vztahu k uvedené problematice. Srovnává odpovědi studentů s nejlepším a nejhorším prospěchem v předmětu Anglický jazyk. |
Abstract in different language: | The thesis is focused on learner autonomy. It deals with wider context concerning this topic, e.g. learning styles, learning strategies, motivation. The thesis also discusses the role of teachers in learner autonomy. The research describes opinions, attitudes and needs of secondary school students in relation with presented issues. The results of the research compares the answers of the students with the best marks and the students with the worst marks in English classes. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Diplomové práce / Theses (KAN) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Jencikova_DP.pdf | Plný text práce | 688 kB | Adobe PDF | View/Open |
Jencikova V.pdf | Posudek vedoucího práce | 552 kB | Adobe PDF | View/Open |
Jencikova O.pdf | Posudek oponenta práce | 792,16 kB | Adobe PDF | View/Open |
Jencikova P.pdf | Průběh obhajoby práce | 308,34 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/15350
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.