Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHurtová, Danuše
dc.contributor.authorSýkorová, Helena
dc.date.accepted2014-05-20
dc.date.accessioned2015-03-25T09:52:28Z
dc.date.available2012-12-03cs
dc.date.available2015-03-25T09:52:28Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-15
dc.identifier54571
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/15354
dc.description.abstractDiplomová práce popisuje výzkum, jak může být využita interaktivní tabule v hodinách výuky anglického jazyka, a to především se zaměřením na procvičování slovní zásoby. Výzkum se zaměřuje na procvičování pravopisu a významu slov. Výzkum zároveň odpovídá na výzkumné otázky, jestli procvičování prostřednictvím interaktivní tabule je pro žáky efektivní, a zda-li je také u žáků oblíbené. Tyto odpovědi nalézá prostřednictvím dvou nástrojů - testů a dotazníků. Nabízí také další návrhy, jak výzkum rozšířit a případně více obohatit hodiny anglického jazyka na základní škole.cs
dc.formatviii s., 70 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectinteraktivní tabulecs
dc.subjectpero pro interaktivní tabulics
dc.subjectúkoly na interaktivní tabulics
dc.subjecteffektycs
dc.subjectrozetmívánícs
dc.subjectclonacs
dc.subjectspelovací míčecs
dc.subjectmísta v Londýněcs
dc.subjectvideo v hodinách angličtinycs
dc.subjectefektivní a oblíbené úkolycs
dc.titleProcvičování slovní zásoby na interaktivní tabulics
dc.title.alternativeVocabulary practicing on the interactive boarden
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra anglického jazykacs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis describes research based on the use of the Interactive whiteboard in English lessons, with the aim of practising spelling and meaning of the focused vocabulary. The research questions are answered through the research tools - test and questionnaire, which prove whether the activities used on the IWB are effective enough to bring improvement to pupils; also the research compares the activities in order to show which are popular with pupils. The research bring some suggestion how to study this topic further and enrich English lesson at elementary schools.en
dc.title.otherProcvičování slovní zásoby na interaktivní tabulics
dc.subject.translatedinteractive whiteboarden
dc.subject.translatedinteractive whiteboard penen
dc.subject.translatedactivities on interactive whiteboarden
dc.subject.translatedinteractive whiteboard effectsen
dc.subject.translatedfadeen
dc.subject.translatedcoveringen
dc.subject.translatedspelling ballsen
dc.subject.translatedplace names in Londonen
dc.subject.translatedvideo in english lessonsen
dc.subject.translatedeffective and popular activitiesen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Helena Sykorova- Diplomova prace.pdfPlný text práce8,45 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sykorova V.pdfPosudek vedoucího práce897,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sykorova O.pdfPosudek oponenta práce583,16 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sykorova P.pdfPrůběh obhajoby práce303,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/15354

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.