Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHurtová, Danuše
dc.contributor.authorJindrová, Soňa
dc.date.accepted2014-05-20
dc.date.accessioned2015-03-25T09:52:32Z
dc.date.available2012-12-11cs
dc.date.available2015-03-25T09:52:32Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-15
dc.identifier55173
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/15364
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá využitím jazykových her ve výuce anglického jazyka u žáků mladšího školního věku. Jejím hlavním cílem bylo odpovědět na dvě otázky. První otázka byla, zda jsou jazykové hry efektivním nástrojem při výuce a do jaké míry mohou přispět k zlepšení znalostí. Druhá otázka zkoumala, jaký byl ohlas dětí na hraní her při hodinách anglického jazyka.cs
dc.format57 s. (82 074 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectanglický jazykcs
dc.subjectRámcový vzdělávací programcs
dc.subjectžáci mladšího školního věkucs
dc.subjectslovní zásobacs
dc.subjectdidaktická hracs
dc.subjectjazykové hrycs
dc.subjectvýzkumcs
dc.subjectexperimentcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.titleHry rozvíjející slovní zásobu ve výuce žáků mladšího školního věkucs
dc.title.alternativeUsing Vocabulary Games in Practising Vocabulary in Young Learners Classesen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra anglického jazykacs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with vocabulary language games and their using in practising vocabulary in young learners classes. The thesis aim is to answer two questions: 1.Are the vocabulary language games an effective tool for practising vocabulary and to what extent can they contribute to pupils' improvement? 2.What was the pupils' response to playing games?en
dc.subject.translatedenglish languageen
dc.subject.translatedFramework educational programmeen
dc.subject.translatedyoung leanersen
dc.subject.translatedvocabularyen
dc.subject.translatededucational gameen
dc.subject.translatedlanguage gamesen
dc.subject.translatedresearchen
dc.subject.translatedexperimenten
dc.subject.translatedquestionnaireen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
USING VOCABULARY GAMES IN PRACTISING VOCABULARY IN YOUNG LEARNERS CLASSES.pdfPlný text práce1,31 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jindrova V.pdfPosudek vedoucího práce977,49 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jindrova O.pdfPosudek oponenta práce652,23 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jindrova P.pdfPrůběh obhajoby práce326,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/15364

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.