Title: | Hry rozvíjející slovní zásobu ve výuce žáků mladšího školního věku |
Other Titles: | Using Vocabulary Games in Practising Vocabulary in Young Learners Classes |
Authors: | Jindrová, Soňa |
Advisor: | Hurtová, Danuše |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/15364 |
Keywords: | anglický jazyk;Rámcový vzdělávací program;žáci mladšího školního věku;slovní zásoba;didaktická hra;jazykové hry;výzkum;experiment;dotazník |
Keywords in different language: | english language;Framework educational programme;young leaners;vocabulary;educational game;language games;research;experiment;questionnaire |
Abstract: | Tato diplomová práce se zabývá využitím jazykových her ve výuce anglického jazyka u žáků mladšího školního věku. Jejím hlavním cílem bylo odpovědět na dvě otázky. První otázka byla, zda jsou jazykové hry efektivním nástrojem při výuce a do jaké míry mohou přispět k zlepšení znalostí. Druhá otázka zkoumala, jaký byl ohlas dětí na hraní her při hodinách anglického jazyka. |
Abstract in different language: | This diploma thesis deals with vocabulary language games and their using in practising vocabulary in young learners classes. The thesis aim is to answer two questions: 1.Are the vocabulary language games an effective tool for practising vocabulary and to what extent can they contribute to pupils' improvement? 2.What was the pupils' response to playing games? |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Diplomové práce / Theses (KAN) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
USING VOCABULARY GAMES IN PRACTISING VOCABULARY IN YOUNG LEARNERS CLASSES.pdf | Plný text práce | 1,31 MB | Adobe PDF | View/Open |
Jindrova V.pdf | Posudek vedoucího práce | 977,49 kB | Adobe PDF | View/Open |
Jindrova O.pdf | Posudek oponenta práce | 652,23 kB | Adobe PDF | View/Open |
Jindrova P.pdf | Průběh obhajoby práce | 326,33 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/15364
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.