Název: Vzdělávací úlohy pro výuku programování na SŠ pomocí systému LEGO Mindstorms NXT a RobotC
Další názvy: Educational exercises for teaching programming at a secondary school with LEGO Mindstorms NXT system and RobotC
Autoři: Štrunc, Ladislav
Vedoucí práce/školitel: Jakeš, Tomáš
Datum vydání: 2014
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/15389
Klíčová slova: LEGO Mindstorms NXT;RobotC;výuka;programování;střední škola
Klíčová slova v dalším jazyce: LEGO Mindstorms NXT;RobotC;education;programming;secondary school
Abstrakt: Diplomová práce představuje robotickou stavebnici LEGO Mindstorms NXT a zabývá se možnostmi jejího využití na středních školách. Pro tvorbu úloh bylo vybráno vývojové prostředí RobotC, které je v práci představeno. Dále jsou probírány možnosti výuky programování v RPV pro střední školy. Jsou vytvořeny cíle sady úloh a představena osnova/struktura látky. Součástí práce je vytvořená sada úloh.
Abstrakt v dalším jazyce: In the thesis the options for use of the robotic construction set LEGO Mindstorms NXT at secondary schools is presented. The environment RobotC, described in the dissertation, was chosen for creation of student assignments. Additionally the options of schooling the programming in Framework Education Programme for secondary schools are discussed. The methodological objectives with a set of assignments and schooling scheme are created and presented.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KVD)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
dp_strunc.pdfPlný text práce2,52 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Strunc - hodn..pdfPosudek vedoucího práce195,38 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Strunc_posudek_oponenta.pdfPosudek oponenta práce517,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Strunc - prot..pdfPrůběh obhajoby práce39,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/15389

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.