Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorDubec, Michal
dc.contributor.authorHausnerová, Eva
dc.date.accepted2015-05-27
dc.date.accessioned2016-03-15T08:45:41Z-
dc.date.available2013-06-14cs
dc.date.available2016-03-15T08:45:41Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2014-06-24
dc.identifier57107
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18394
dc.description.abstractV této bakalářské se zabývám problematikou, jak studenti vnímají nastavená pravidla na pracoviště odborného výcviku. V teoretické části se soustředím na základní pojmy patřící do této problematiky. V praktické části jsem zvolila kvantitativní formu výzkumu pomocí dotazníků. Dotazníky zjišťují, jak žáci vnímají nastavená pravidla a jejich smysl.cs
dc.format39 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=57107-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectodborný výcvikcs
dc.subjectpravidlacs
dc.subjectškolní řádcs
dc.subjectproblémy s pravidlycs
dc.subjectřešení problémůcs
dc.subjectprevencecs
dc.subjectnekázeňcs
dc.titleJak studenti oboru kadeřnictví vnímají pravidla chování ve třídě, ve škole a ve svém životěcs
dc.title.alternativeHow students perceive the rules of the behavior in the classroom, in the school and in their lifeen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultNeobhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedIn this issue, I am interest how students perceive set rules on workplace training. In the theoretical part I focus on the basic concepts of belonging to this issue. In the practical part, I chose the form of a quantitative research using questionnaires. Questionnaires determine how students perceive the set rules and their meaning.en
dc.subject.translatedprofessional trainingen
dc.subject.translatedrulesen
dc.subject.translatedschool rulesen
dc.subject.translatedproblems with the rulesen
dc.subject.translatedsolving problemsen
dc.subject.translatedpreventionen
dc.subject.translatedinsubordinationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace Eva Hausnerova.pdfPlný text práce521,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Hausnerova VP.pdfPosudek vedoucího práce48,49 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Hausnerova OP.pdfPosudek oponenta práce48,82 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Hausnerova O.pdfPrůběh obhajoby práce9,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18394

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.