Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Dubec, Michal | |
dc.contributor.author | Hausnerová, Eva | |
dc.date.accepted | 2015-05-27 | |
dc.date.accessioned | 2016-03-15T08:45:41Z | - |
dc.date.available | 2013-06-14 | cs |
dc.date.available | 2016-03-15T08:45:41Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2014-06-24 | |
dc.identifier | 57107 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/18394 | |
dc.description.abstract | V této bakalářské se zabývám problematikou, jak studenti vnímají nastavená pravidla na pracoviště odborného výcviku. V teoretické části se soustředím na základní pojmy patřící do této problematiky. V praktické části jsem zvolila kvantitativní formu výzkumu pomocí dotazníků. Dotazníky zjišťují, jak žáci vnímají nastavená pravidla a jejich smysl. | cs |
dc.format | 39 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=57107 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | odborný výcvik | cs |
dc.subject | pravidla | cs |
dc.subject | školní řád | cs |
dc.subject | problémy s pravidly | cs |
dc.subject | řešení problémů | cs |
dc.subject | prevence | cs |
dc.subject | nekázeň | cs |
dc.title | Jak studenti oboru kadeřnictví vnímají pravidla chování ve třídě, ve škole a ve svém životě | cs |
dc.title.alternative | How students perceive the rules of the behavior in the classroom, in the school and in their life | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cs |
dc.description.result | Neobhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | In this issue, I am interest how students perceive set rules on workplace training. In the theoretical part I focus on the basic concepts of belonging to this issue. In the practical part, I chose the form of a quantitative research using questionnaires. Questionnaires determine how students perceive the set rules and their meaning. | en |
dc.subject.translated | professional training | en |
dc.subject.translated | rules | en |
dc.subject.translated | school rules | en |
dc.subject.translated | problems with the rules | en |
dc.subject.translated | solving problems | en |
dc.subject.translated | prevention | en |
dc.subject.translated | insubordination | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace Eva Hausnerova.pdf | Plný text práce | 521,68 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vedouci-Hausnerova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 48,49 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
oponent-Hausnerova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 48,82 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
obhajoba-Hausnerova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 9,53 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/18394
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.