Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Soukupová, Pavla | |
dc.contributor.author | Volfová Naxerová, Olga | |
dc.date.accepted | 2015-05-19 | |
dc.date.accessioned | 2016-03-15T08:46:02Z | - |
dc.date.available | 2013-12-06 | cs |
dc.date.available | 2016-03-15T08:46:02Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-03-09 | |
dc.identifier | 60430 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/18428 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce mapuje oblast pedagogické diagnostiky v oblasti středního školství. V teoretické části jsou vymezeny charakteristické rysy profese učitele a profesní kompetence učitelů se zaměřením na kompetenci diagnostickou. Dále je vymezen legislativní rámec poradenských služeb v oblasti školství. Stěžejním obsahem teoretické části je popis dílčích oblastí pedagogické diagnostiky s uvedením konkrétních diagnostických technik a praktických doporučení, jak je možné výsledky integrovat do pedagogického procesu. Praktická část obsahuje výzkumnou sondu do pedagogické praxe vybraných středních škol v Plzeňském kraji, v rámci které byl zmapován obsah pedagogické diagnostiky na vybraných školách a zkoumány postoje učitelů i možnosti vedení škol v této oblasti. | cs |
dc.format | 147 s. (207 457 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | profese učitele | cs |
dc.subject | kompetence učitele | cs |
dc.subject | diagnostická kompetence učitele | cs |
dc.subject | pedagogická diagnostika | cs |
dc.subject | poradenské služby ve školství | cs |
dc.title | Kompetence učitele SŠ v Plzeňském kraji se zaměřením na diagnostickou kompetenci | cs |
dc.title.alternative | Competences of High School Teacher of Pilsen Region Focusing on Diagnostic Competence | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | Submitted diploma thesis surveys the area of educational diagnostics in the area of secondary education. The theoretical part defines the characteristics of the teaching profession and the professional competences of teachers focusing on diagnostic competence. It is also defined legislative framework of advisory services in the field of education. The main content of the theoretical part is the description of the sub-areas of educational diagnostics, indicating specific diagnostic techniques and practical recommendations on how the results can be integrated into the educational process. The practical part contains a research into the teaching practice in selected secondary schools in the Pilsen region, within which content of educational diagnostics was mapped and the attitudes of teachers and school management possibilities were explored. | en |
dc.subject.translated | teaching profession | en |
dc.subject.translated | teacher competencies | en |
dc.subject.translated | diagnostic competnece of teachers | en |
dc.subject.translated | educational diagnostics | en |
dc.subject.translated | advisory services in education | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_Olga Volfova Naxerova.pdf | Plný text práce | 3,22 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vedouci-Volfova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 58,85 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
oponent-Volfova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 59,71 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
obhajoba-Volfova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 12,96 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/18428
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.