Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Janouš, Štěpán | |
dc.contributor.author | Vaidiš, Robin | |
dc.contributor.referee | Vošmik, David | |
dc.date.accepted | 2015-06-23 | |
dc.date.accessioned | 2016-03-15T08:48:37Z | - |
dc.date.available | 2014-10-15 | cs |
dc.date.available | 2016-03-15T08:48:37Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-06-08 | |
dc.identifier | 62720 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/18696 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce je zaměřena na simulaci pohonu se synchronním motorem s permanentními magnety umístěnými na rotoru. Pro řízení motoru je užito vektorové řízení v rotujícím souřadném systému d,q. Prezentované simulace jsou zaměřeny na velikost spínacích ztrát v napěťovém střídači, kde je zkoumán vliv změny spínací frekvence na tyto ztráty a na deformaci proudu ve fázi motoru. | cs |
dc.format | 40 s. (24 681 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | vektorové řízení | cs |
dc.subject | pmsm | cs |
dc.subject | spínací ztráty | cs |
dc.subject | pwm | cs |
dc.subject | thd | cs |
dc.title | Moderní metody řízení pohonů pro dopravní prostředky | cs |
dc.title.alternative | Advanced methods of drive control for transport | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnická | cs |
dc.thesis.degree-program | Elektrotechnika a informatika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This bachelor work is focused on the simulation of a drive using synchronous motor with permanent magnets mounted on the rotor. Vector control in rotating coordinate system d,q is used for motor control. Presented simulations are focused on the size of the switching losses in the voltage inverter, where the impact of changes the switching frequency on these losses and deformation of the current in phase of the motor is studied. | en |
dc.subject.translated | vector control | en |
dc.subject.translated | pmsm | en |
dc.subject.translated | switching losses | en |
dc.subject.translated | pwm | en |
dc.subject.translated | thd | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KEV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska_prace_Vaidis.pdf | Plný text práce | 1,96 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vedouci-062720_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 264,8 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
oponent-062720_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 296,71 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
obhajoba-062720_hodnoceni.pdf | Průběh obhajoby práce | 180,61 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/18696
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.
hledání
navigace