Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorRosůlek, Přemysl
dc.contributor.authorKřenová, Ludmila
dc.contributor.refereeKrčál, Petr
dc.date.accepted2015-06-11
dc.date.accessioned2016-03-15T08:57:02Z-
dc.date.available2013-04-17cs
dc.date.available2016-03-15T08:57:02Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2014-04-30
dc.identifier56119
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/19489
dc.description.abstractBakalářská práce komparuje internetové kampaně Baracka Obamy při volbách do úřadu prezidenta Spojených států amerických.Jejím cílem je porovnat kampaň roku 2008 s kampaní 2012. Kritériem pro určení úspěšnosti kampaně byl zvolen internetový fundraising a angažovanost na sociálních sítích, které kandidát využívá pro vzájemnou komunikaci.cs
dc.format56 s. (72 024 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectobamacs
dc.subjectfundraisingcs
dc.subjectvolbycs
dc.subjectinternetcs
dc.subjectkampaňcs
dc.subjectusacs
dc.subjectsociální síťcs
dc.subjectfacebookcs
dc.subjecttwittercs
dc.subjectyoutubecs
dc.titleRole internetu a sociálních sítí ve volebních kampaních ? studium vybraných případůcs
dc.title.alternativeThe role of the Internet and social networks in election campaigns - study of selected casesen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.thesis.degree-programMezinárodní teritoriální studiacs
dc.description.resultNeobhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis Bachelor Thesis compares the internet campaign of Barack Obama's election to the the office of President of the United States of America. It aims to compare campaign in 2008 and campaign in 2012. The online fundraising and engagement of voters on social networks, which was candidate using to communicate, were chosen as the aspects for determining the success of the selected campaigns.en
dc.subject.translatedobamaen
dc.subject.translatedfundraisingen
dc.subject.translatedelectionen
dc.subject.translatedinterneten
dc.subject.translatedcampaignen
dc.subject.translatedusaen
dc.subject.translatedsocial networken
dc.subject.translatedfacebooken
dc.subject.translatedtwitteren
dc.subject.translatedyoutubeen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KAP)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Krenova_BP.pdfPlný text práce842,72 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-krenova_ved.docxPosudek vedoucího práce45,24 kBMicrosoft Word XMLZobrazit/otevřít
oponent-Krenova_opo.docxPosudek oponenta práce34,84 kBMicrosoft Word XMLZobrazit/otevřít
obhajoba-Krenova.pdfPrůběh obhajoby práce281,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/19489

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.