Název: Využití interaktivní tabule při procvičování slovní zásoby v hodinách anglického jazyka v pátém ročníku základní školy
Další názvy: The use of interactive whiteboards for vocabulary practice in english lessong in the fourth grade at the primary school
Autoři: Mikolášová, Jana
Vedoucí práce/školitel: Hurtová, Danuše
Datum vydání: 2015
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/19652
Klíčová slova: interaktivní tabule;interaktivní cvičení;anglický jazyk;procvičování slovní zásoby;žák čtvrté třídy
Klíčová slova v dalším jazyce: interactive whiteboards;interactive exercise;english language;vocabulary practice;pupil of the fourth grade
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá přínosem interaktivních tabulí při procvičování slovní zásoby u žáků čtvrtého ročníku základní školy. Teoretická část je věnována anglickému jazyku a jeho výuce na základní škole v souladu s Rámcovým vzdělávacím programem a následně se zabývá žákem čtvrtého ročníku a jeho specifiky. Dále je studie zaměřena na slovní zásobu, její zavádění a procvičování a závěr této kapitoly je věnován interaktivním tabulím, jejich členění a využití. V praktické části jsou představeny metody výzkumu, které byly v šetření použity. Jedná se o experiment a dotazník, pomocí nichž byla získána data, na jejichž základě byly vyvozeny závěry výzkumu. Na konci práce jsou vyslovena pedagogická doporučení, dále jsou zmíněny faktory, které mohly šetření ovlivnit, a také jsou navrhnuty náměty k dalšímu, rozšiřujícímu výzkumu.
Abstrakt v dalším jazyce: This thesis deals with the theme The Use of Interactive Whiteboards for Vocabulary Practice in English Lessons in the fourth Grade at the Primary School. The diploma thesis is divided into two parts theoretical and practical. The theoretical part of the thesis describes the inclusion of the English language into the core curriculum and then the specific learning characteristic of young learners. The section is devoted to the vocabulary, and specifically how to explain and practise new vocabulary items. Finally this part of the thesis explains what the interactive whiteboard is and how we can use it. The practical part is based on research which inquires how the interactive whiteboard can be useful in the process of practising new vocabulary. The research used two different tools, an experiment and a questionnaire. Results of the research were analysed and evaluated in the form of graphs. The thesis provides advice for other teachers in the form of pedagogical implications and also suggests some ideas for the future research.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace - Jana Mikolasova.pdfPlný text práce2,36 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Mikolasova V.pdfPosudek vedoucího práce704,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Mikolasova O.pdfPosudek oponenta práce1,07 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Mikoliasova P.pdfPrůběh obhajoby práce378 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/19652

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.