Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Klečková, Gabriela | |
dc.contributor.author | Pecková, Tereza | |
dc.date.accepted | 2015-05-25 | |
dc.date.accessioned | 2016-03-15T08:58:34Z | |
dc.date.available | 2013-12-06 | cs |
dc.date.available | 2016-03-15T08:58:34Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-04-13 | |
dc.identifier | 59995 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/19658 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá tipy a radami pro efektivní učení jazyka, konkrétně se zaměřením na oblast mluvení v angličtině. Pojednává o učení obecně, zahrnuje informace o pozadí uskutečněného výzkumu, jehož cílem bylo získat data o autonomii žáků v kontextu dovednosti mluvení a komentuje výsledky výzkumu. | cs |
dc.format | 78 s. (145 993 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | učení | cs |
dc.subject | typy učení | cs |
dc.subject | strategie učení | cs |
dc.subject | styly učení | cs |
dc.subject | rámcový vzdělávací program | cs |
dc.subject | principy v jazykovém učení | cs |
dc.subject | efektivní učení | cs |
dc.subject | strategie v jazykovém učení v kontextu dovednosti mluvení | cs |
dc.subject | metoda | cs |
dc.subject | výsledky | cs |
dc.subject | důsledky | cs |
dc.title | Tipy a rady pro efektivní učení jazyka | cs |
dc.title.alternative | Language Advisory: Tips and Advice for Effective Language Learning - Speaking Skills | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | |
dc.description.abstract-translated | The thesis deals with the topic of advice for effective language learning in terms of speaking skills. The first part focuses on the theoretical background of the topic. It provides information about learning in general. The thesis focuses on language learning and teaching, specializing on speaking skills. Finally, the research is described and the thesis provides results and its implications. | en |
dc.subject.translated | learning | en |
dc.subject.translated | types of learning | en |
dc.subject.translated | learning strategies | en |
dc.subject.translated | learning styles | en |
dc.subject.translated | framework educational programme for secondary schools | en |
dc.subject.translated | principles in language learning | en |
dc.subject.translated | effective learning | en |
dc.subject.translated | strategies in language learning in terms of speaking skills | en |
dc.subject.translated | method | en |
dc.subject.translated | results | en |
dc.subject.translated | implications | en |
Appears in Collections: | Diplomové práce / Theses (KAN) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
DP_Tips and Advice for Effective Language Learning.pdf | Plný text práce | 711,88 kB | Adobe PDF | View/Open |
vedouci-Peckova V.pdf | Posudek vedoucího práce | 608,31 kB | Adobe PDF | View/Open |
oponent-Peckova O.pdf | Posudek oponenta práce | 994,29 kB | Adobe PDF | View/Open |
obhajoba-Peckova.pdf | Průběh obhajoby práce | 328,97 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/19658
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.