Název: Tipy a rady pro efektivní učení jazyka
Další názvy: Language Advisory: Tips and Advice for Effective Language Learning - Speaking Skills
Autoři: Pecková, Tereza
Vedoucí práce/školitel: Klečková, Gabriela
Datum vydání: 2015
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/19658
Klíčová slova: učení;typy učení;strategie učení;styly učení;rámcový vzdělávací program;principy v jazykovém učení;efektivní učení;strategie v jazykovém učení v kontextu dovednosti mluvení;metoda;výsledky;důsledky
Klíčová slova v dalším jazyce: learning;types of learning;learning strategies;learning styles;framework educational programme for secondary schools;principles in language learning;effective learning;strategies in language learning in terms of speaking skills;method;results;implications
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá tipy a radami pro efektivní učení jazyka, konkrétně se zaměřením na oblast mluvení v angličtině. Pojednává o učení obecně, zahrnuje informace o pozadí uskutečněného výzkumu, jehož cílem bylo získat data o autonomii žáků v kontextu dovednosti mluvení a komentuje výsledky výzkumu.
Abstrakt v dalším jazyce: The thesis deals with the topic of advice for effective language learning in terms of speaking skills. The first part focuses on the theoretical background of the topic. It provides information about learning in general. The thesis focuses on language learning and teaching, specializing on speaking skills. Finally, the research is described and the thesis provides results and its implications.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Tips and Advice for Effective Language Learning.pdfPlný text práce711,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Peckova V.pdfPosudek vedoucího práce608,31 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Peckova O.pdfPosudek oponenta práce994,29 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Peckova.pdfPrůběh obhajoby práce328,97 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/19658

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.