Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Cozlová, Světlana | |
dc.contributor.author | Čechocká, Marija | |
dc.date.accepted | 2015-05-18 | |
dc.date.accessioned | 2016-03-15T08:58:41Z | - |
dc.date.available | 2014-05-02 | cs |
dc.date.available | 2016-03-15T08:58:41Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-04-10 | |
dc.identifier | 60612 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/19666 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce seznamuje s pojmem bilingvismus a jeho základními druhy. Přibližuje řečový rozvoj dvojjazyčných dětí. Nabízí současný pohled na pozitiva i negativa bilingvní výchovy. Dále práce obsahuje rady a tipy pro učitele v mateřských školách včetně tematického celku, kde je při plánování zapojeno bilingvní dítě. | cs |
dc.format | 43 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=60612 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | bilingvismus | cs |
dc.subject | bilingvní dítě | cs |
dc.subject | vývoj řeči | cs |
dc.subject | komunikace | cs |
dc.subject | předškolní výchova | cs |
dc.subject | práce s příběhem | cs |
dc.title | Specifika v edukačním procesu s dítětem z bilingvního prostředí | cs |
dc.title.alternative | Specifics of the education process with a child from a bilingual environment | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | Bachelor thesis introduces the concept of bilingualism and its basic types. Approximates the speech development of bilingual children. It offers a contemporary view of the pros and cons of bilingual education. The work also contains hints and tips for teachers in kindergartens, including thematic unit, which is involved in planning a bilingual child. | en |
dc.subject.translated | bilingualism | en |
dc.subject.translated | bilingual child | en |
dc.subject.translated | speech development | en |
dc.subject.translated | communication | en |
dc.subject.translated | preschool education | en |
dc.subject.translated | work with a story | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KČJ) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
B.prace.pdf | Plný text práce | 1,63 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vedouci-Cechocka VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 39,74 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
oponent-Cechocka OP.pdf | Posudek oponenta práce | 54,69 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
obhajoba-Cechocka O.pdf | Průběh obhajoby práce | 12,43 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/19666
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.