Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVejvodová, Jana
dc.contributor.authorŠteflová, Veronika
dc.contributor.refereeVaňková, Jana
dc.date.accepted2015-08-28
dc.date.accessioned2016-03-15T08:58:50Z
dc.date.available2011-12-13cs
dc.date.available2016-03-15T08:58:50Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-14
dc.identifier49446
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/19682
dc.description.abstractPředložená diplomová práce se zabývá využitím bulvárního tisku v mediální výchově na 2. stupni ZŠ. Práce je rozdělena na teoretickou a analytickou část. Teoretické část se věnuje vymezením základních pojmů potřebných k orientaci v médiích a charakteristikou mediální výchovy, jejími cíli a témat dle RVP ZV. V analytické části jsou uvedeny výsledky rozhovoru se žáky a interpretace řešení jednotlivých úkolů pracovního listu, který se zabýval srovnáním bulvárního deníku Blesk se serioźním deníkem MF DNES.cs
dc.format76 s., VIII s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmédiacs
dc.subjectmasmédiacs
dc.subjectnová médiacs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectžurnalistikacs
dc.subjectbulvarizacecs
dc.subjectzpravodajstvícs
dc.subjectpublicistikacs
dc.subjectregionální periodikacs
dc.subjectmediální výchovacs
dc.subjectanalýza rozhovoru se žákycs
dc.subjectinterpretace řešení úkolů pracovního listucs
dc.subjectsrovnánícs
dc.titleVyužití bulvárního tisku v mediální výchově na 2. stupni ZŠcs
dc.title.alternativeUse the tabloid press in media education at the second level of primary schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe present thesis deals with the use of the tabloid press in media education at the second school. The work is divided into theoretical and analytical part. The theoretical part deals with the definition of basic concepts needed for an orientation in the media and characteristics of media education, its objectives and topics of RVP ZV. The analytical part presents the results of interviews with pupils and interpretation solutions to individual tasks of the worksheet, which dealt with a comparison of the tabloid Blesk a respectable newspaper MF DNES.en
dc.subject.translatedmediaen
dc.subject.translatedmass mediaen
dc.subject.translatednew mediaen
dc.subject.translatedadvertisingen
dc.subject.translatedjournalismen
dc.subject.translatedinfotainmenten
dc.subject.translatednewsen
dc.subject.translatedcurrent affairsen
dc.subject.translatedregional periodicalsen
dc.subject.translatedmedia educationen
dc.subject.translatedthe analysis of interviews with pupils and interpretation solving tasks worksheet comparison.en
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace TISK 2.pdfPlný text práce1,84 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-steflova_vejvodova.pdfPosudek vedoucího práce30,74 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-steflova_vankova.pdfPosudek oponenta práce40,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-steflova_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce63,24 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/19682

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.