Název: Práce s interaktivními učebnicemi českého jazyka na 1. stupni základní školy
Další názvy: Working with interactive textbooks Czech language at first grade of primary school
Autoři: Doležal, Jakub
Vedoucí práce/školitel: Vejvodová, Jana
Oponent: Chýlová, Helena
Datum vydání: 2015
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/19701
Klíčová slova: interaktivní učebnice;interaktivní výuka;multimediální učebnice;analýza učebnice;nakladatelství Fraus;digitální třída;výzkum učebnic
Klíčová slova v dalším jazyce: interactive textbook;interactive learning;multimedia textbook;analysis of textbook;Fraus publisher;digital classroom;textbook research
Abstrakt: Diplomová práce Práce s interaktivními učebnicemi českého jazyka na 1. stupni základní školy se v teoretické části zabývá současnými moderními technologiemi, které jsou využívány na základních školách. Vypovídá o současných možnostech vybavení tříd a ty popisuje. Věnuje se i definici učebnice a její funkci ve výuce. Empirická část je zaměřena na analýzu funkcí a formální stránky interaktivních učebnic českého jazyka nakladatelství Fraus pro první stupeň základní školy. Zpracovává dotazníkové šetření provedené mezi učiteli prvního stupně základní školy, které se věnuje práci a požadavkům respondentů na interaktivní učebnice, a v samostatném závěru tyto dvě analýzy konfrontuje a vyhodnocuje splnění požadavků, které učitelé na i-učebnice mají.
Abstrakt v dalším jazyce: The thesis Working with interactive textbooks Czech language at first grade of primary school is in the theoretical part focused on current modern technologies which are used in a basic schools. It is telling about current options of the equipment in the classes and describes them. It is also focused on the definition and its function in the education.. The empirical part focuses on analysis of functions and formal side of the interactive schoolbooks of Czech language of Fraus publisher. There is also survey which processes opinions of the primary teachers. The respondents are asked about their requirements for interactive textbooks. In the end of the empirical part these two analysis are compared among themselves whether the interactive textbooks suits their requirements.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP Jakub Dolezal.pdfPlný text práce2,08 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-dolezal_vejvodova.pdfPosudek vedoucího práce31,95 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-dolezal_chylova.pdfPosudek oponenta práce817,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-dolezal_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce65,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/19701

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.