Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKrotký, Jan
dc.contributor.authorPřibáňová, Denisa
dc.contributor.refereeKorytář, Jindřich
dc.date.accepted2015-05-29
dc.date.accessioned2016-03-15T09:00:26Z-
dc.date.available2013-10-07cs
dc.date.available2016-03-15T09:00:26Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-14
dc.identifier59164
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/19803
dc.description.abstractCílem této diplomové práce bylo zmapovat situaci využívání tabletu a interaktivních učebnic ve výuce na základní škole. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou. V teoretické části práce se autor zaměřuje na vysvětlení pojmů a souvislostí jako jsou multimediální a interaktivní výuka v teorii a praxi a význam multimediálních učebnic ve výuce. Hlavním cílem teoretické části je seznámení s videostudií, její přípravou, fází pořízení videozáznamu a podobně. Nedílnou součástí je též popis organizačních forem a výukových metod při práci s tabletem. Cílem praktické části diplomové práce bylo vyhodnocení získaných dat a interpretace jejich výsledků. K tomuto účelu byly stanoveny dílčí otázky pozorovacího protokolu, které nám pomohli objasnit a relevantně vyhodnotit položené výzkumné otázky. Z těchto vyhodnocených otázek autor vypracoval doporučení pro praxi.cs
dc.format64 s. (90 555 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjecttabletcs
dc.subjectipadcs
dc.subjectinteraktivní učebnicecs
dc.subjectflexibookscs
dc.subjectmultimediální a interaktivní výukacs
dc.subjectaplikacecs
dc.subjectvideostudiecs
dc.subjectpozorovací protokolcs
dc.titleModel interaktivní výuky s podporou multimediálních učebnic a tabletůcs
dc.title.alternativeModel of interactive learning with the support of multimedia books and tabletsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis was to monitor the use of the tablet and interactive books in teaching at the primary school. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part, the author focuses on explaining the concepts and relationships such as multimedia and interactive lessons in theory and practice and the importance of multimedia books in the classroom. The main goal of theoretical part deals with video studios, its preparation, phases shooting a video, and so on. An integral part is a description of the organizational forms and teaching methods when working with the tablet. The practical part of the thesis was to evaluate the collected data and the interpretation of their results. For this purpose have been established with specific issues observation protocol, which helped us clarify and relevantly evaluate research questions. From these questions the author evaluated to make recommendations for practice.en
dc.subject.translatedtableten
dc.subject.translatedipaden
dc.subject.translatedinteractive booksen
dc.subject.translatedflexibooksen
dc.subject.translatedmultimedia and interactive learningen
dc.subject.translatedapplicationen
dc.subject.translatedvideostudyen
dc.subject.translatedobservation protocolen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace_Denisa Pribanova.pdfPlný text práce3 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Hodnoceni vedouciho DP_Pribanova.pdfPosudek vedoucího práce47,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Posudek op Pribanovax.pdfPosudek oponenta práce310,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Pribanova protokol101.pdfPrůběh obhajoby práce156,04 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/19803

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.