Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Šámalová, Kateřina | |
dc.contributor.author | Černá, Sylva | |
dc.contributor.referee | Brabcová, Dana | |
dc.date.accepted | 2015-05-27 | |
dc.date.accessioned | 2016-03-15T09:01:09Z | |
dc.date.available | 2013-09-12 | cs |
dc.date.available | 2016-03-15T09:01:09Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-04-15 | |
dc.identifier | 59979 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/19864 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá rozdílem školní zralosti mezi děvčaty a chlapci. V teoretické části se detailně věnuji problematice předškolního věku. Popisuji školní zralost, školní nezralost a zabývám se genderovými rozdíly mezi děvčaty a hochy. Na konci teoretické části se věnuji problematice dětské kresby. V praktické části bakalářské práce jsem zkoumala rozdíl ve školní zralosti u vzorku předškolních dětí z mateřských škol v okrese Rokycany. Jednalo se celkem o 16 dětí, 8 děvčat a 8 chlapců. Hodnotila jsem pracovní list, který jsem si pro děti sama připravila, a kresbu postavy Červené karkulky. Z důvodu relativně malého vzorku nelze učinit jednoznačné závěry, přestože tato práce ukázala rozdíly ve školní zralosti mezi děvčaty a chlapci. | cs |
dc.format | 77 s. (74 351 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=59979 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | předškolní věk | cs |
dc.subject | školní zralost | cs |
dc.subject | školní nezralost | cs |
dc.subject | vývoj genderové identity | cs |
dc.subject | kresba | cs |
dc.title | Školní zralost dětí - rozdíl mezi chlapci a děvčaty | cs |
dc.title.alternative | Educational readiness of children - differences between girls and boys | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | My bachelor's project investigates the difference in school readiness and maturity between girls and boys. The theoretical part is dealing with the preschool age and its problems. I am describing school maturity and immaturity and dealing with the gender differences between girls and boys. The end of the theoretical part I am devoting to the childrens' drawing and its implications. In the practical part of my bachelor's project I investigated the differences in school maturity in a sample group of preschool children from several kindergartens in Rokycany district. The group consisted of 16 children, 8 boys and 8 girls. I evaluated an exercise one-page file, which I prepared myself. Moreover, I evaluated childrens' drawing of the "Red Ridding Hood" character. Even though the research sample was relatively small and we cannot come to definite conclusions,there is a trend showing the differences in school readiness between girls and boys. | en |
dc.subject.translated | preschool age | en |
dc.subject.translated | school maturity | en |
dc.subject.translated | development of gender identity | en |
dc.subject.translated | drawing | en |
dc.subject.translated | school immaturity | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP Sylva Cerna.pdf | Plný text práce | 3,1 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vedouci-Cerna - vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 338,47 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
oponent-Cerna - oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 547,97 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
obhajoba-Cerna - prubeh obhajob.pdf | Průběh obhajoby práce | 90,14 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/19864
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.