Title: | Rozvoj herních dovedností ve fotbale v průběhu celoročního tréninkového cyklu v kategorii U10 |
Other Titles: | Development of playing skills in football during year-round training cycle in the U10 category |
Authors: | Had, Tomáš |
Advisor: | Votík, Jaromír |
Referee: | Charvát, Luboš |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/19995 |
Keywords: | fotbal;celoroční tréninkový cyklus;herní dovednosti;motorické testy |
Keywords in different language: | football;full-year training cycle;playing skills;motor tests |
Abstract: | Diplomová práce je zaměřena na rozvoj úrovně herních dovedností v celoročním tréninkovém cyklu u kategorie U10 ve fotbale. Celá práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části je uvedena syntéza poznatků a v praktické části jsme se zabývali tím, zda tréninkový proces, vedený podle současných tréninkových trendů v průběhu celoročního tréninkového cyklu, pozitivně ovlivňuje úroveň herních dovednosti u hráčů kategorie U10. |
Abstract in different language: | The thesis is focused on the development level playing skills in full-year training cycle in the category U10 soccer. The work consists of theoretical and practical parts. the theoretical part, there are a synthesis of knowledge and in the practical part, we examined if the training process, led by a current trend during annual training cycle, positively influences the level of skills for players U10 category. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Diplomové práce / Theses (KTV) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
DP_Had.pdf | Plný text práce | 2,3 MB | Adobe PDF | View/Open |
vedouci-HAD T. VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 158,3 kB | Adobe PDF | View/Open |
oponent-HAD T. OP.pdf | Posudek oponenta práce | 119 kB | Adobe PDF | View/Open |
obhajoba-HAD T..pdf | Průběh obhajoby práce | 47,32 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/19995
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.