Title: Realizace managementu kvality v reklamačním řízení v teorii a praxi
Other Titles: Implementation of quality management in the complaint management in theory and practice
Authors: Barvíř, Karel
Advisor: Zídková, Helena
Referee: Bebr, Lukáš
Issue Date: 2015
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/20356
Keywords: zákazník;společnost;kvalita;řízení kvality;norma;norma iso;spokojenost;reklamace
Keywords in different language: customer;company;quality control;quality standard;iso standard;satisfaction;complaints
Abstract: Obsahem bakalářské práce je analýza systému řízení kvality se zaměřením na spokojenost zákazníka ve společnosti TORO TECH s.r.o. a zjištění, zda postup ve společnosti odpovídá normám, které se systémem řízení kvality souvisí. Pro vedený výzkum bylo využito konkrétní situace a postupu při reklamačním řízení ve věci dodávaných produktů vyráběných společností.
Abstract in different language: Content of the thesis is to analyze the quality management system in the company TORO TECH s.r.o. and determine whether the procedure at the present time, that the quality management system related. For the research was conducted using the specific situation and how the complaint procedure in the case of delivered products manufactured by.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KTO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP Karel Barvir.pdfPlný text práce740,26 kBAdobe PDFView/Open
vedouci-Hodnoceni BP - Barvir Karel.PDFPosudek vedoucího práce570,59 kBAdobe PDFView/Open
oponent-OPO posudek BP - Barvir.PDFPosudek oponenta práce975,48 kBAdobe PDFView/Open
obhajoba-Prubeh obhajoby BP - Barvir.PDFPrůběh obhajoby práce415,62 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/20356

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.