Title: | Student jako člen ošetřovatelského týmu v průběhu praxe |
Other Titles: | Student as a member of the nursing team during practice |
Authors: | Švidraňová, Silvia |
Advisor: | Čagánková, Eliška |
Referee: | Šafránková, Zuzana |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/20478 |
Keywords: | ošetřovatelský tým;týmová spolupráce;profesionalizace;mentoring |
Keywords in different language: | nursing team;teamwork;professionalization;mentoring |
Abstract: | V teoretické části bakalářské práce popisuji ošetřovatelský tým a týmovou spolupráci, jak takový tým má vypadat, co jednotlivé členy týmu spojuje, jak vzniklá atmosféra ovlivňuje jednotlivé členy a co studentům napomáhá zařadit se do týmu.Praktická část je zaměřena na zjištění spokojenosti studentů s vykonáváním ošetřovatelské praxe a na celkový pohled studenta na vykonávání ošetřovatelské praxe. |
Abstract in different language: | The theoretical part describes the nursing team and teamwork, how should team look like, what connects individual team members, how the atmosphere works upon the individual members and what helps to integrate each member into the team. The practical part is focused on finding out student´s satisfaction with providing health care practice and the general view of student on providing health care practice. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KOS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
definitivni verze.pdf | Plný text práce | 1,92 MB | Adobe PDF | View/Open |
vedouci-Svidranova_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 684,6 kB | Adobe PDF | View/Open |
oponent-Svidranova_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 401,17 kB | Adobe PDF | View/Open |
obhajoba-Svidranova_obhajoba.pdf | Průběh obhajoby práce | 426,38 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/20478
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.