Title: Fashion: inside out"
Other Titles: Fashion: „Inside out"
Authors: Šobrová, Tereza
Advisor: Aubrecht, Vojtěch
Referee: Brozman, Dušan
Issue Date: 2015
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/20849
Keywords: módní fotografie;reklama;oděv;silonky;netradičnost;nový pohled;spodní prádlo;spotřebitel;nelichotivost;pravda
Keywords in different language: fashion photography;advertising;clothing;silon socks;extraordinarity;new view;underwear;consumer;unflattering;truth
Abstract: Zaměřuji se na reklamu z pohledu spotřebitele nikoli prodejce. Jak dopadá naše prádlo při pravidelném používání? Tato myšlenka doprovází celou práci. Chtěla jsem poukázat na nedostatečnou informovanost zboží v reklamě, která v dnešní době není pravidlem a její součástí.Vytvořila jsem sice nelichotivou reklamu, ale za to skutečnou.
Abstract in different language: I am going to focus on advertising from the consumer perspective rather than the retailer's perspective. What do our clothes really look like in daily life? This idea accompanies my entire thesis. I wanted to point out the lack of product awareness in advertising.I created alternative advertising, but at least it is real.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVU)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
bakalarka-final.pdfPlný text práce5,53 MBAdobe PDFView/Open
vedouci-Sobrova_v.pdfPosudek vedoucího práce189,08 kBAdobe PDFView/Open
oponent-Sobrova_o.pdfPosudek oponenta práce104,58 kBAdobe PDFView/Open
obhajoba-Sobrova.pdfPrůběh obhajoby práce93,33 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/20849

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.