Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorDostálová Ludmila, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorHabešová, Tereza
dc.contributor.refereeVětrovcová Marie, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2016-6-10
dc.date.accessioned2017-02-21T08:10:42Z-
dc.date.available2015-6-30
dc.date.available2017-02-21T08:10:42Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-14
dc.identifier68198
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/22673
dc.description.abstractHlavním tématem této bakalářské práce je analýza argumentů používaných v reklamě. V práci budou popsány pojmy argumentace a reklamy. Poté budou popsány a analyzovány jednotlivé druhy argumentace používané v reklamě argument autoritou, argument příkladem, argument odvolávající se na strach, obavu, argument odvolávající se na lítost, soucit a argument používaný k zavděčení se lidu. Argumenty v reklamě používají především mimoracionální prvky. Primárním cílem reklamy je upoutat pozornost a přesvědčit potenciální zákazníky, nikoli však poskytovat logické a objektivní informace. Tato práce se také zaměří na některé jazykové vady argumentace v reklamě, jež také mohou být nástrojem k upoutání pozornosti či pobavení potenciálních zákazníků.cs
dc.format40 s. (59 529 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectargumentcs
dc.subjectargumentacecs
dc.subjectkvaziargumentacecs
dc.subjectlogikacs
dc.subjectneformální logikacs
dc.titleArgumentace v reklaměcs
dc.title.alternativeArgumentation in Advertisingen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.thesis.degree-programHumanitní studiacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe main target of this bachelor thesis is to analyze arguments used in advertisement. In the thesis they will be described terms of argumentation and advertisement. After that they will be described and analyzed individual types of argumentation used in advertisments argumentum ad verecundiam, argumentum ab exemplo, argumentum ad metum, argumentum ad misericordiam and argumentum ad populum. It was found out that arguments in advertisement use mainly non-racional elements. The primary purpose of advertisement is to attract and persuade potencial customers, but not to provide logical and objective informations. This thesis also describes some of language defects of argumentation in advertisements which also can be instruments for attract or entertain customers.en
dc.subject.translatedargumenten
dc.subject.translatedargumentationen
dc.subject.translatedadvertisementen
dc.subject.translatedlogicen
dc.subject.translatedinformal logicen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KFI)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Argumentace v reklame.pdfPlný text práce799,52 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
habesova_vetrovcova.pdfPosudek oponenta práce564,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
habesova_dostalova.pdfPosudek vedoucího práce1,93 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
HABESOVA_T.pdfPrůběh obhajoby práce614,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/22673

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.