Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Pechánek Roman, Ing. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Radoš, Martin | |
dc.contributor.referee | Kindl Vladimír, Ing. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2016-6-21 | |
dc.date.accessioned | 2017-02-21T08:17:39Z | - |
dc.date.available | 2015-10-15 | |
dc.date.available | 2017-02-21T08:17:39Z | - |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-6-2 | |
dc.identifier | 66949 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/23083 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce je zaměřena na problematiku tepelných trubic a možnosti jejich chlazení. Úvodní část se věnuje současnému stavu chlazení trakčních motorů. Jsou zde uvedeny varianty, které jsou výrobci nejvíce využívány, a jejich specifické vlastnosti. V druhé části je popisován princip, konstrukce i nevýhody tepelných trubic a jsou zahrnuté také příklady současného použití. Poslední část práce seznamuje se základním matematickým popisem pohybu pracovní kapaliny a přenosem tepla v tepelné trubici. Zmíněny jsou i omezující podmínky, při jejichž dosažení dojde k částečnému nebo úplnému přerušení přenosu tepla. | cs |
dc.format | 35 s. (47 500 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | tepelná trubice | cs |
dc.subject | chlazení | cs |
dc.subject | trakční motor | cs |
dc.subject | matematický popis tepelné trubice | cs |
dc.subject | konstrukce tepelné trubice | cs |
dc.subject | vlastnosti tepelné trubice | cs |
dc.subject | omezující podmínky | cs |
dc.title | Tepelné trubice | cs |
dc.title.alternative | Heat Pipe | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnická | cs |
dc.thesis.degree-program | Aplikovaná elektrotechnika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis consists of three parts and focuses on the topic of heat pipes and their possibilities of cooling. The first part is devoted to contemporary types of traction motors cooling, the variants of most used cooling systems and their properties. The second part is focused specifically on heat pipes and describes their principles, construction, disadvantages and current use. The final part follows up with a basic mathematical description of working fluid movement and heat transfer inside heat pipes. Mentioned are also heat pipe limitations and why the heat transfer is partly or fully interrupted when reaching the limitation level. | en |
dc.subject.translated | heat pipe | en |
dc.subject.translated | cooling | en |
dc.subject.translated | traction motor | en |
dc.subject.translated | mathematical description | en |
dc.subject.translated | heat pipe construction | en |
dc.subject.translated | heat pipe properties | en |
dc.subject.translated | heat pipe limitations | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KEV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Rados_Martin_bakalarka_prace_2016.pdf | Plný text práce | 1,96 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
066949_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 377,79 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
066949_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 328,01 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
066949_hodnoceni.pdf | Průběh obhajoby práce | 237,08 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/23083
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.
hledání
navigace