Název: Využití CRM v bankovním sektoru
Další názvy: The use of CRM in banking sector
Autoři: Cutlacová, Michaela
Vedoucí práce/školitel: Hommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
Oponent: Kempfová Kateřina, Ing.
Datum vydání: 2016
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/23225
Klíčová slova: řízení vztahů se zákazníky;trendy bankovnictví;nové technologie
Klíčová slova v dalším jazyce: customer relationship management;trends in banking;new technologies
Abstrakt: Předložená práce je zaměřena na využití CRM v bankovní praxi. V řešení bylo použito srovnání teoretických poznatků z řízení vztahů se zákazníky a moderních trendů v bankovnictví s praktickým využitím CRM v České spořitelně, Raiffeisenbank a Air Bank. Vybrané banky byly stručně představeny z hlediska jejich profilů a základních charakteristik. Pomocí metody mystery shoppingu bylo zkoumáno, do jaké míry vybrané banky naplňují očekávání segmentu mladých lidí ve věku 18-26 let od zákaznického servisu bank. Pro zjištění většinových preferencí a očekávání vybraného segmentu, byl proveden před-výzkum formou dotazníkového šetření, jehož výsledky pak byly použity jako kritéria pro hodnocení mystery shoppingu. Na základě zjištěných výsledků z provedeného výzkumu byla pro každou ze zkoumaných bank navrhnuta doporučení, jak zefektivnit zákaznický servis pro skupinu mladých klientů.
Abstrakt v dalším jazyce: The work presented is focused on the use of CRM in banking practice. A comparison is made between the theoretical background of customer relationship management and the modern trends in banking, using practical examples of CRM in the cases of Česká spořitelna, Raiffeisenbank and Air Bank. The selected banks were briefly introduced in terms of their basic characteristics and profiles. The research focused on the extent to which general bank services met the expectations of young people, aged 18-26 years, through the use of the mystery shopping method. A questionnaire was used to determine the preferences and expectations of the majority of the selected age range. The results of this questionnaire were used as the criteria for the evaluation of the mystery shopping method. Based on the results of the research, recommendations were made on how to improve the effectiveness of customer services in the case of the researched banks regarding the youth segment of clients.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova_prace_Cutlacova_Michaela_Vyuziti CRM v bankovnim sektoru.pdfPlný text práce1,54 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cutlacova_V.pdfPosudek vedoucího práce632,52 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cutlacova_O.pdfPosudek oponenta práce666,55 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cutlacova_P.pdfPrůběh obhajoby práce194,23 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23225

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.