Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorČepelová, Kateřina
dc.contributor.refereeEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2016-6-1
dc.date.accessioned2017-02-21T08:20:22Z-
dc.date.available2015-10-23
dc.date.available2017-02-21T08:20:22Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-25
dc.identifier67693
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/23234
dc.description.abstractPředložená diplomová práce je zaměřena na výzkum indoor a outdoor reklamy ve vybraném nákupním centru. Teoretická část práce obsahuje úvod do out-of-home reklamy, jejího měření a marketingového výzkumu. V empirické části jsou uvedena data získaná metodou pozorování, která charakterizují jednotlivé reklamní nosiče užité v nákupním centru a naměřenou mobilitu. Na základě zpracování zjištěných dat je provedena jejich evaluace. V závěru práce je uvedena výzkumná zpráva, která poskytuje souhrn zjištěných dat, výsledky výpočtu ukazatele Opportunity to Contact (OTC) a navržení možných zlepšení.cs
dc.format129 s. (204 000 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectout-of-home reklamacs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectmobilitacs
dc.subjectopportunity to contactcs
dc.titleVýzkum indoor a outdoor reklamy v nákupním centrucs
dc.title.alternativeResearch of indoor and outdoor advertising in the shopping centreen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedDiploma thesis is focused on the research of indoor and outdoor advertising in the chosen shopping centre. The theoretical part contains the introduction to out-of-home advertising, the measurement of out-of-home advertising and the marketing research. The empirical part includes data obtained by observation which characterizes each advertising carrier used in the shopping centre and measured mobility. Based on the obtained data, there is made their evaluation. The final part includes the research report which provides conclusion of the data gained by the research, the number of Opportunity to Contact (OTC) and the suggestion of potential improvement.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedout-of-home advertisingen
dc.subject.translatedmarket researchen
dc.subject.translatedmobilityen
dc.subject.translatedopportunity to contacten
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Katerina_Cepelova.pdfPlný text práce3,82 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cepelova_O.pdfPosudek oponenta práce717,51 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cepelova_v.pdfPosudek vedoucího práce712,39 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cepelova_P.pdfPrůběh obhajoby práce169,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23234

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.