Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorČepelová, Kateřina
dc.contributor.refereeEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2016-6-1
dc.date.accessioned2017-02-21T08:20:22Z-
dc.date.available2015-10-23
dc.date.available2017-02-21T08:20:22Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-25
dc.identifier67693
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/23234
dc.description.abstractPředložená diplomová práce je zaměřena na výzkum indoor a outdoor reklamy ve vybraném nákupním centru. Teoretická část práce obsahuje úvod do out-of-home reklamy, jejího měření a marketingového výzkumu. V empirické části jsou uvedena data získaná metodou pozorování, která charakterizují jednotlivé reklamní nosiče užité v nákupním centru a naměřenou mobilitu. Na základě zpracování zjištěných dat je provedena jejich evaluace. V závěru práce je uvedena výzkumná zpráva, která poskytuje souhrn zjištěných dat, výsledky výpočtu ukazatele Opportunity to Contact (OTC) a navržení možných zlepšení.cs
dc.format129 s. (204 000 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=67693-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectout-of-home reklamacs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectmobilitacs
dc.subjectopportunity to contactcs
dc.titleVýzkum indoor a outdoor reklamy v nákupním centrucs
dc.title.alternativeResearch of indoor and outdoor advertising in the shopping centreen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedDiploma thesis is focused on the research of indoor and outdoor advertising in the chosen shopping centre. The theoretical part contains the introduction to out-of-home advertising, the measurement of out-of-home advertising and the marketing research. The empirical part includes data obtained by observation which characterizes each advertising carrier used in the shopping centre and measured mobility. Based on the obtained data, there is made their evaluation. The final part includes the research report which provides conclusion of the data gained by the research, the number of Opportunity to Contact (OTC) and the suggestion of potential improvement.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedout-of-home advertisingen
dc.subject.translatedmarket researchen
dc.subject.translatedmobilityen
dc.subject.translatedopportunity to contacten
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DP_Katerina_Cepelova.pdfPlný text práce3,82 MBAdobe PDFView/Open
Cepelova_O.pdfPosudek oponenta práce717,51 kBAdobe PDFView/Open
Cepelova_v.pdfPosudek vedoucího práce712,39 kBAdobe PDFView/Open
Cepelova_P.pdfPrůběh obhajoby práce169,17 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/23234

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.