Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKrálová Lenka, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorPochylová, Daniela
dc.contributor.refereeHommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
dc.date.accepted2016-6-13
dc.date.accessioned2017-02-21T08:23:48Z-
dc.date.available2014-10-25
dc.date.available2017-02-21T08:23:48Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-25
dc.identifier62232
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/23421
dc.description.abstractTato bakalářská práce je vypracována na téma Analýza konkurenčního prostředí vybrané firmy. Zaměřená je na analýzu konkurenčního prostředí společnosti Oriflame a zároveň zjišťuje, jakou zaujímá pozici. Práce má dvě části. První část tvoří teoretický základ, který je používán ve výzkumné části práce; zabývá se pojmy jako marketing, konkurence a její typy, možné analýzy konkurenceschopnosti podniku. Druhá část je zaměřena na aplikaci uvedené teorie na konkrétní společnost, a to kosmetickou společnost Oriflame; uvádí základní informace a historii společnosti. Je proveden průzkum trhu a společnost Oriflame je srovnávána s jejím hlavním konkurentem společností AVON. Dále je v rámci práce vypracována SWOT analýza a Porterův model pěti sil pro společnost Oriflame. Provedené analýzy a průzkum trhu pomocí dotazníků jsou podkladem pro návrhy a doporučení pro společnost v závěru práce.cs
dc.format80 s. (108 881 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectkonkurenceschopnostcs
dc.subjectkonkurenční analýzacs
dc.subjectswot analýzacs
dc.subjectporterův model pěti silcs
dc.subjectportfolio analýzacs
dc.subjectoriflamecs
dc.subjectavoncs
dc.titleAnalýza konkurenčního postavení vybrané firmycs
dc.title.alternativeAn Analysis of competitive position of a chosen companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe content of the bachelor thesis is dealing with the analysis of the market competitiveness of the cosmetics company Oriflame. The main objective of this analysis is to find out about the competitive background in which the company operates and pinpoint the position within its surroundings. The thesis has two parts. The first one is theoretically based and it describes basic terms (marketing, competition) which are further used in the thesis. The second part is using theoretical background from the first part and is focused on the cosmetics company Oriflame. This part also includes basic information about the company and company´s history as well. The market research, which is conducted in this part, compares Oriflame with its main competitor, company AVON. The main tools used in this research are SWOT analysis and Porter's five forces analysis. The analysis and research, conducted through questionnaires, are the basis for suggestions and recommendation for this company at the end of my thesis.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedcompetitionen
dc.subject.translatedcompetitivenessen
dc.subject.translatedcompetitive analysisen
dc.subject.translatedswot analysisen
dc.subject.translatedporter´s five forces analysisen
dc.subject.translatedportfolio analysisen
dc.subject.translatedoriflameen
dc.subject.translatedavonen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Pochylova-BP-Analyza konkurencniho postaveni vybrani firmy.pdfPlný text práce11,64 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pochylova D. - V.PDFPosudek vedoucího práce601,75 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pochylova D. - O.PDFPosudek oponenta práce555,91 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pochylova D. - prubeh.PDFPrůběh obhajoby práce231,03 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23421

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.