Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorKrejčí, Petr
dc.contributor.refereeKrálová Lenka, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2016-6-13
dc.date.accessioned2017-02-21T08:23:55Z-
dc.date.available2015-10-23
dc.date.available2017-02-21T08:23:55Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-25
dc.identifier66628
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/23433
dc.description.abstractPředkládaná bakalářská práce v teoretické rovině analyzuje téma marketingu a v rámci této tématiky se dále zabývá sektory B2B a B2C trhu. Autor práce se nejdříve věnuje definicím marketingu a dále pracuje s pojmem marketingový mix v podobě konkrétnějšího rozboru pojmu 4P marketingu. Závěr teoretické části je věnován problematice komunikačního mixu. Další kapitoly práce mapují marketing v praktickém kontextu zvoleného podniku TECHMOBIL CHEB s.r.o. Následně text hodnotí minulé a současné marketingové aktivity společnosti ve struktuře 4P marketingového mixu a využití reklamního potenciálu podniku. Hlavního cíle této bakalářské práce autor textu dosahuje prostřednictvím vlastního dotazníkového šetření, s jehož pomocí formuluje praktická doporučení ohledně marketingových aktivit pro zvolenou firmu.cs
dc.format70 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectkomunikační médiacs
dc.subjectpropagacecs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectpodpora prodejecs
dc.subjectpublic relationscs
dc.subjectosobní prodejcs
dc.subjectb2bcs
dc.subjectb2ccs
dc.titleAnalýza marketingový aktivit konkrétního podnikucs
dc.title.alternativeAnalysis of marketing activities of specific companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedIn its theoretical level, this bachelor thesis analyses the topic of marketing and further deals with market sectors B2B and B2C. Firstly, the author examines various definitions of marketing and then works with the marketing mix topic. In terms of deeper analysis the concept of 4P of marketing mix is delineated. The conclusion of the theoretical part is devoted to issues of communication mix. Following chapters present marketing in a practical context of the selected company TECHMOBIL CHEB Ltd. Subsequently text evaluates the past and present marketing activities of this company according to the structure of 4P of marketing mix. Advertising potential of the company is then thoroughly examined. The main objective of this thesis is achieved through author's own questionnaire survey by means of which some practical recommendations on the marketing activities for the selected company are formulated.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedcommunication mixen
dc.subject.translatedcommunication mediaen
dc.subject.translatedpromotionen
dc.subject.translatedadvertisingen
dc.subject.translatedsales supporten
dc.subject.translatedpublic relationsen
dc.subject.translatedpersonal sellingen
dc.subject.translatedb2ben
dc.subject.translatedb2cen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Krejci_Petr_K13B0418P.pdfPlný text práce3,35 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Krejci P. - V.PDFPosudek vedoucího práce699,84 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Krejci P. - O.PDFPosudek oponenta práce618,99 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Krejci P. - prubeh.PDFPrůběh obhajoby práce242,13 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23433

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.