Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorČechurová Lenka, Ing.
dc.contributor.authorKrnáčová, Aneta
dc.contributor.refereeHommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
dc.date.accepted2016-6-8
dc.date.accessioned2017-02-21T08:23:58Z-
dc.date.available2015-10-23
dc.date.available2017-02-21T08:23:58Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-21
dc.identifier67523
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/23439
dc.description.abstractPráce se zabývá problematikou reklamy, především televizní reklamy zaměřené na děti. Teoretická část definuje základní pojmy týkající se této problematiky jako je marketing, reklama a cílová skupina. Dále je vysvětlena problematika regulace reklamy pro děti a mladistvé. Zamýšlí se nad vlivem rodiny a její rolí v mediální výchově, seznamuje s Radou pro rozhlasové a televizní vysílání včetně jejích aktivit. Praktická část se věnuje dotazníkovému šetření, na základě kterého byly získány potřebné informace ke zjištění současné situace vztahu dětí a jejich rodičů k televizní reklamě a stanovení doporučení na základě získaných informací.cs
dc.format66 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjecttelevizní reklamacs
dc.subjectcílová skupinacs
dc.subjectregulace reklamycs
dc.subjectmediální výchovacs
dc.subjectmediální gramotnostcs
dc.titleReklama a její vliv na dětics
dc.title.alternativeAdvertising and it´s influence on childrenen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the issue of advertising, mainly the issue of tv commercial focused on children. The theoretical part defines basic terms relating to the issue as marketing, advertising and target group. The thesis also explains the issue of regulation of advertising to children and youthful. The thesis thinks about influence of family and its media education´s role, introduces with Council for Radio and Television Broadcasting including its activities. The practical part deals with the questionnaire survey through which were collected data about commercials for describing the present situation between the children, their parents and for defining recommendations based on the acquired information.en
dc.subject.translatedtv commercialen
dc.subject.translatedtarget groupen
dc.subject.translatedregulation of advertisingen
dc.subject.translatedmedia educationen
dc.subject.translatedmediaen
dc.subject.translatedmedia literacyen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Krnacova Aneta.pdfPlný text práce1,12 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Krnacova_V.pdfPosudek vedoucího práce577,91 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Krnacova_O.pdfPosudek oponenta práce551,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Krnacova_P.pdfPrůběh obhajoby práce266,07 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23439

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.