Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorKolocová, Kateřina
dc.contributor.refereeČechurová Lenka, Ing.
dc.date.accepted2016-6-8
dc.date.accessioned2017-02-21T08:24:02Z-
dc.date.available2015-10-23
dc.date.available2017-02-21T08:24:02Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-25
dc.identifier67535
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/23445
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá problematikou sezonnosti v oblasti služeb a cestovního ruchu. V teoretické části jsou definovány příčiny, důsledky a měření sezonnosti, praktická část řeší problematikou sezonnosti v konkrétním podniku. Tím je společnost DPZ Consulting s.r.o. poskytující služby v podobě pořádání paintballových akcí jako PParena, především pro zahraniční zákazníky. Následně jsou analyzovány interní zdroje podniku, z čehož je následně posuzována jeho sezonnost a jsou stanoveny cíle podniku vedoucí ke snížení sezonnosti. Zároveň je provedeno dotazníkové šetření a jeho vyhodnocení. Na základě tohoto šetření a stanovených cílů jsou navržena konkrétní řešení sezonnosti. V ideálním případě by měla společnost tato řešení zvážit a implementovat do svojí stávající nabídky.cs
dc.format65 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectpaintballcs
dc.subjectsezonnostcs
dc.subjectslužbycs
dc.titleAnalýza možností pro snížení vlivu sezonnosti v konkrétním podnikucs
dc.title.alternativeAnalysis of possibilities for reducing seasonality effects in selected enterpriseen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on seasonality issues in sphere of services and tourism. In theoretic part are define causes, consequences and measuring seasonality, practice part solve seasonality in specific company, which is DPZ Consulting s.r.o. This company provide services in holding paintball events as PParena, mostly for foreign customers. Afterwards are analyze internal sources of the company, which are afterwards use for consider company seasonality and are set up the goals leading to reduction of seasonality. As well is questionnaire research make and his appraisal. At the base of this questionnaire research and set up the goals are suggest specific solution of seasonal. In ideal case should the company think about this solution and implement it to their actual offer.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedpaintballen
dc.subject.translatedseasonalityen
dc.subject.translatedservicesen
dc.subject.translatedtourismen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_KOLOCOVA_Katerina_2016.pdfPlný text práce1,68 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kolocova_O.pdfPosudek oponenta práce659,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kolocova_V.pdfPosudek vedoucího práce911,45 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kolocova_P.pdfPrůběh obhajoby práce215,44 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23445

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.