Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVejvodová Jana, PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorSvejkovská, Veronika
dc.contributor.refereeVaňková Jana, PhDr.
dc.date.accepted2016-5-27
dc.date.accessioned2017-02-21T09:45:02Z-
dc.date.available2013-12-4
dc.date.available2017-02-21T09:45:02Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-3-30
dc.identifier60347
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/24233
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá zkoumáním kontaktových prostředků v pedagogické komunikaci. Těžištěm práce jsou výsledky analýzy z vyučovacích hodin ze školního prostředí. Toto zkoumání bylo realizováno na základě videozáznamů z 1. a 2. stupně základních škol. Předmětem analýzy bylo zaznamenávání kontaktových prostředků mezi učitelem a žákem, a to jak v komunikaci verbální, tak i neverbální. Práce se skládá z několika částí. Teoretická část je zaměřena na objasnění základních pojmů z pedagogické interakce a komunikace ve školním prostředí. Stěžejním úsekem této části je kapitola třetí, kde je uvedeno vymezení kontaktových prostředků v komunikaci mezi učitelem a žákem v rovině verbální i nonverbální. Další část je již praktického charakteru - zde bylo zaznamenáno, jaké kontaktové prostředky se nejčastěji vyskytují během vyučování na základních školách a také jaké mají využití, formu a četnost. Všechny poznatky jsou doloženy na konkrétních případech. V závěru práce je uvedena souhrnná interpretace výsledků analýzy a závěrečné shrnutí.cs
dc.format116 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpedagogická komunikacecs
dc.subjectverbální komunikacecs
dc.subjectneverbální komunikacecs
dc.subjectkontaktové prostředkycs
dc.subjectparalingvistické jevycs
dc.titleKontaktové prostředky v komunikaci učitele a žákacs
dc.title.alternativeContact means in a communication between a teacher and a pupilen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis examines the means of contact in teaching communication. The focus of the work, the results of the analysis of lessons from the school environment. This examination was carried out on the basis of video recordings from the 1st and 2nd primary school. The subject of the analysis was recording means of contact between teacher and student both in verbal and non-verbal as well.The work consists of several parts. The theoretical part is focused on clarifying basic concepts of pedagogical interaction and communication in the school environment. The main section of this part of the third chapter, where it is stated definition of the contact means of communication between teacher and student in the plane of verbal and non-verbal. Another part is of a practical nature. Here was recorded, which means the contact is more likely to occur during teaching in primary schools, and also what they use, format and frequency. All findings are supported on specific cases. The conclusion is a summary interpretation of the results of the analysis and the final summary.en
dc.subject.translatededucational communicationen
dc.subject.translatedverbal communicationen
dc.subject.translatednonverbal communicationen
dc.subject.translatedthe contact meansen
dc.subject.translatedparalinguistic phenomenaen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Veronika Svejkovska - Kontaktove prostredky v komunikaci ucitele a zaka.pdfPlný text práce1,33 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
svejkovska_vankova.pdfPosudek oponenta práce110,97 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
svejkovska_vejvodova.pdfPosudek vedoucího práce31,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
svejkovska_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce74,63 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/24233

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.