Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHurtová Danuše, Mgr.
dc.contributor.authorRacková, Aneta
dc.date.accepted2016-5-23
dc.date.accessioned2017-02-21T09:46:09Z-
dc.date.available2014-12-7
dc.date.available2017-02-21T09:46:09Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-14
dc.identifier64425
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/24275
dc.description.abstractPráce je zaměřena na čtení zjednodušené četby v anglickém jazyce. V teoretické části se zaměříme na žáky 5. ročníku základní školy, dokumenty, které jsou v souladu s výukou anglického jazyka, čtení, zjednodušenou četbu a také motivaci. Největší část je věnována právě čtení a zjednodušené četbě. V praktické části jsou představeny metody, jejichž prostřednictvím jsme získali potřebná data, která jsme následně v kapitole výsledky a komentáře vyhodnotili. Výsledky jsou doplněny o grafy a tabulky, které slouží pro větší přehlednost. Z výzkumu vyplynula pedagogická doporučení, omezení a další návrhy pro rozšíření práce. Závěr shrnuje veškeré výsledky a celou práci.cs
dc.format53 s. (74 586 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectčtenícs
dc.subjectčtení v cizím jazycecs
dc.subjecttechniky a strategie čtenícs
dc.subjectproces čtenícs
dc.subjectzjednodušená četbacs
dc.titleVyužití "greaded readers" k podnícení zájmu o čtení v angličtině žáků prvního stupně základní školycs
dc.title.alternativeUsing graded readers to motivate primary school learners to read in Englishen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe Thesis deals with reading Graded Readers in English. Theoretical Background presents primary fifth grade learners, educational documents concerning English language teaching, reading, Graded Readers and also motivation. Most of the Thesis is devoted to reading and Graded Readers. In the practical part we introduce research tools that were used to collect the necessary data. These were analysed and the results presented through graphs and tables in Results and Commentaries. From the Research some pedagogical implications were concluded, also limitations and suggestions for further research are presented. The Conclusion summarizes received results and the main ideas of the Thesisen
dc.subject.translatedreadingen
dc.subject.translatedreading in a foreign languageen
dc.subject.translatedreading technics and strategiesen
dc.subject.translatedreading processen
dc.subject.translatedgraded readersen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_RACKOVA.pdfPlný text práce1,33 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rackova - DH - ved.pdfPosudek vedoucího práce1,29 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rackova - JP - opon.pdfPosudek oponenta práce1,53 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rackova - obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce283,54 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/24275

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.