Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Hurtová Danuše, Mgr. | |
dc.contributor.author | Racková, Aneta | |
dc.date.accepted | 2016-5-23 | |
dc.date.accessioned | 2017-02-21T09:46:09Z | - |
dc.date.available | 2014-12-7 | |
dc.date.available | 2017-02-21T09:46:09Z | - |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-4-14 | |
dc.identifier | 64425 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/24275 | |
dc.description.abstract | Práce je zaměřena na čtení zjednodušené četby v anglickém jazyce. V teoretické části se zaměříme na žáky 5. ročníku základní školy, dokumenty, které jsou v souladu s výukou anglického jazyka, čtení, zjednodušenou četbu a také motivaci. Největší část je věnována právě čtení a zjednodušené četbě. V praktické části jsou představeny metody, jejichž prostřednictvím jsme získali potřebná data, která jsme následně v kapitole výsledky a komentáře vyhodnotili. Výsledky jsou doplněny o grafy a tabulky, které slouží pro větší přehlednost. Z výzkumu vyplynula pedagogická doporučení, omezení a další návrhy pro rozšíření práce. Závěr shrnuje veškeré výsledky a celou práci. | cs |
dc.format | 53 s. (74 586 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | čtení | cs |
dc.subject | čtení v cizím jazyce | cs |
dc.subject | techniky a strategie čtení | cs |
dc.subject | proces čtení | cs |
dc.subject | zjednodušená četba | cs |
dc.title | Využití "greaded readers" k podnícení zájmu o čtení v angličtině žáků prvního stupně základní školy | cs |
dc.title.alternative | Using graded readers to motivate primary school learners to read in English | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The Thesis deals with reading Graded Readers in English. Theoretical Background presents primary fifth grade learners, educational documents concerning English language teaching, reading, Graded Readers and also motivation. Most of the Thesis is devoted to reading and Graded Readers. In the practical part we introduce research tools that were used to collect the necessary data. These were analysed and the results presented through graphs and tables in Results and Commentaries. From the Research some pedagogical implications were concluded, also limitations and suggestions for further research are presented. The Conclusion summarizes received results and the main ideas of the Thesis | en |
dc.subject.translated | reading | en |
dc.subject.translated | reading in a foreign language | en |
dc.subject.translated | reading technics and strategies | en |
dc.subject.translated | reading process | en |
dc.subject.translated | graded readers | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KAN) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_RACKOVA.pdf | Plný text práce | 1,33 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Rackova - DH - ved.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,29 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Rackova - JP - opon.pdf | Posudek oponenta práce | 1,53 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Rackova - obhajoba.pdf | Průběh obhajoby práce | 283,54 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/24275
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.