Title: | Longitudinální analýza pohybových předpokladů dětí v letech 2010 - 2015 |
Other Titles: | Longitudinal analysis of the physical assumptions of children in years 2010 - 2015 |
Authors: | Dlauhá, Kristýna |
Advisor: | Benešová Daniela, Mgr. Ph.D. |
Referee: | Valach Petr, Mgr. Ph.D. |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/24362 |
Keywords: | motorické schopnosti v mladším školním věku;dtm 6 18;pohybové předpoklady |
Keywords in different language: | motor skills at younger school-aged children;dmt 6 - 18;physical assumptions |
Abstract: | Téma bakalářské práce je Longitudinální analýza pohybových předpokladů dětí v letech 2010 - 2015. V teoretické části popisuji mladší školní věk, motorické schopnosti a jejich rozvoj. Praktická část obsahuje průběh výzkumu, výzkumný vzorek, testové metody a především zpracování a interpretaci výsledků výzkumu. |
Abstract in different language: | Topic of this bachelor thesis is Longitudinal analysis of the physical assumptions of children in years 2010 - 2015. In the theoretical part is described younger school age, motor skills a their development. The practical part contains research process, researchers sample, methods and primaly procesing and interpretation of the research results. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KTV) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kristyna-Dlauha_BP2016.pdf | Plný text práce | 3,45 MB | Adobe PDF | View/Open |
DLAUHA K. - OP.pdf | Posudek oponenta práce | 227,12 kB | Adobe PDF | View/Open |
DLAUHA K..pdf | Průběh obhajoby práce | 54,44 kB | Adobe PDF | View/Open |
DAUHA K. - VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 191,03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/24362
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.