Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorAišmanová Alexandra, PhDr.
dc.contributor.authorKrejčová, Kateřina
dc.contributor.refereeŠámalová Kateřina, Mgr.
dc.date.accepted2016-5-26
dc.date.accessioned2017-02-21T09:48:52Z-
dc.date.available2015-9-15
dc.date.available2017-02-21T09:48:52Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-8
dc.identifier68733
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/24447
dc.description.abstractPráce je rozdělena na dvě základní části a to na teoretickou a praktickou část, ve které jsou uvedeny výsledky výzkumné sondy do praxe. Teoretická část je dále rozdělena do čtyř kapitol, které se stresem úzce souvisejí. První kapitola je věnována samotnému vymezení pojmu, tedy jeho charakteristice a teoriím od různých autorů, dále jsou zmíněny druhy stresu a také samotné příznaky. Kapitola druhá se zabývá stresory a to zejména v učitelské profesi, kterým je věnována poměrně velká část. Z další kapitoly můžeme vyčíst následky stresu, kde je čtenář seznámen i s možnými riziky a závěr teoretické části je věnován zvládání stresu. Praktická část je zaměřena na dotazníkové šetření stresových zátěží u učitelů. Konkrétně u učitelů druhého stupně základních škol a u učitelů škol středních. Šetření můžeme rozdělit do třech rovin: sociální, fyziologická a rovina věnovaná sociálně patologickým jevům.cs
dc.format57 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectstrescs
dc.subjectučitelcs
dc.subjectstresová zátěžcs
dc.subjectstresorycs
dc.subjectnásledky stresucs
dc.subjectprevence stresucs
dc.subjectpsychologiecs
dc.subjectpedagogikacs
dc.titleStresová zátěž u učitelůcs
dc.title.alternativeStress in the teaching professionen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe study is divided in two parts: theoretical and practical that brings results of the theoretical survey into praxis. The theoretical part is divided in four chapters which are closely connected with the stress. First chapter studies definitions of the term stress, its characteristics and theories by various authors, types of stress and its symptoms. The second chapter studies stress factors, especially stress factors in teaching profession. The following chapter focuses on consequences of stressful situations and possible risks. The ending of the theoretical part studies methods of dealing with stress. The practical part is focused on questionairre survey of stress among primary and high school teachers. The survey covers: social factors, physiological factors and socio-pathological phenomena.en
dc.subject.translatedstressen
dc.subject.translatedteacheren
dc.subject.translatedstress loaden
dc.subject.translatedstressorsen
dc.subject.translatedthe effects of stressen
dc.subject.translatedstress preventionen
dc.subject.translatedpsychologyen
dc.subject.translatedpedagogyen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Krejcova.pdfPlný text práce1,22 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Krejcova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce331,59 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Krejcova - prubeh obhajob.pdfPrůběh obhajoby práce104,78 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Krejcova - oponent.pdfPosudek oponenta práce247,22 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/24447

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.