Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPěchoučková Šárka, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorSazamová, Lucie
dc.date.accepted2016-8-29
dc.date.accessioned2017-02-21T09:49:48Z-
dc.date.available2015-6-15
dc.date.available2017-02-21T09:49:48Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-6-28
dc.identifier65442
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/24505
dc.description.abstractBakalářská práce na téma "Rozvoj logického myšlení u dětí předškolního věku pomocí her" je rozdělena do tří částí teoretické, metodologické a experimentální. V teoretické části je popsáno logické myšlení, hra, znaky a typologie her, předmatematické představy v mateřské škole a usuzování. Metodologická část obsahuje cíle experimentu, podmínky, terminologii, přípravu, zadání experimentu a kritéria hodnocení. V experimentální části je popsaný experiment v Mateřské škole Klubíčko, š. p. o. v Plzni s osmi dětmi předškolní třídy. Výzkum byl proveden pomocí tří typů úkolů zaměřených na rozvoj logického myšlení, kde každý typ byl prováděn čtyřikrát v jiné a upravené formě.cs
dc.format56 s. (72 226 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpředmatematické představycs
dc.subjectlogické myšlenícs
dc.subjecthracs
dc.subjectusuzovánícs
dc.subjectmateřská školacs
dc.titleRozvoj logického myšlení u dětí předškolního věku pomocí hercs
dc.title.alternativeProgress of logical thinking in preschool aged children by means of playen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis with subject matter "Progress of logical thinking in preschool aged children by means of play" is divided into three parts theoretical, methodological and experimental. In theoretical part there is described logical thinking, game, characteristics and typology of games, pre-mathematical ideas and reasoning in kindergarten. Methodological part contains goals of experiment, conditions, terminology, preparation, assignment of experiment and evaluation criterions. In experimental part there is a description of experiment with eight preschool aged children in kindergarten Klubíčko, Plzeň. Study was carried out by means of three types of tasks focusing on progress in logical thinking. Each of tasks was carried out four times in modified form.en
dc.subject.translatedpre-mathematical ideasen
dc.subject.translatedlogical thinkingen
dc.subject.translatedgameen
dc.subject.translatedreasoningen
dc.subject.translatedkindergartenen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace - Sazamova.pdfPlný text práce2,5 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sazamova hodnoceni295.pdfPosudek vedoucího práce595,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
30.Sazamova_Posudek bakalarske prace.pdfPosudek oponenta práce41,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Protokol SAZAMOVA318.pdfPrůběh obhajoby práce314,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/24505

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.