Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Hrešanová Ema, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Vachovec, Martin | |
dc.contributor.referee | Štípková Martina, Mgr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2016-6-7 | |
dc.date.accessioned | 2017-02-21T09:55:19Z | - |
dc.date.available | 2015-5-10 | |
dc.date.available | 2017-02-21T09:55:19Z | - |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-4-29 | |
dc.identifier | 66519 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/24835 | |
dc.description.abstract | Cílem této bakalářské práce je odhalení specifik nebo odlišností, které jsou charakteristické při začleňování jedinců s diagnózou Aspergerova syndromu do společnosti, a najít metody, které slouží pro plynulejší proces socializace. Práce staví na teoretickém uchopení pojmů socializace a Aspergerův syndrom a na kvalitativním výzkumu, konkrétně na skupinovém rozhovoru s rodinnými příslušníky a speciální pedagožkou. Podmínkou realizace výzkumu bylo získání informovaného souhlasu dotyčných. | cs |
dc.format | 46 s. (74 161 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | aspergerův syndrom | cs |
dc.subject | socializace | cs |
dc.subject | porucha autistického spektra | cs |
dc.subject | skupinový rozhovor | cs |
dc.subject | freud | cs |
dc.subject | cooley | cs |
dc.subject | mead | cs |
dc.subject | piaget | cs |
dc.subject | gray | cs |
dc.subject | durkheim | cs |
dc.title | Socializace dítěte s Aspergerovým syndromem | cs |
dc.title.alternative | Socialization of a child with Asperger's syndrome | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofická | cs |
dc.thesis.degree-program | Sociologie | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The aim of this bachelor thesis is to reveal specifics and differences which are characteristic during inclusion of individuals diagnosed with Asperger syndrome into society and to find methods which will help with smoother process of socialization. The thesis is based on theoretical grasp of terms socialization and Aspergers syndrome and also on a quality research, in particular on group interview with family members and pedagogue who specializes in this field. The requirement for carrying out this research was informed consent from concerned. | en |
dc.subject.translated | asperger's syndrome | en |
dc.subject.translated | socialization | en |
dc.subject.translated | autism spectrum disorder | en |
dc.subject.translated | group interview | en |
dc.subject.translated | freud | en |
dc.subject.translated | cooley | en |
dc.subject.translated | mead | en |
dc.subject.translated | piaget | en |
dc.subject.translated | gray | en |
dc.subject.translated | durkheim | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KSS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Vachovec_BP_Socializace_ditete_s_Aspergerovym_syndromem.pdf | Plný text práce | 627,72 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Vachovec_ 2016 posudek_vedouci_.docx | Posudek vedoucího práce | 25,58 kB | Microsoft Word XML | Zobrazit/otevřít |
vachovec_op.doc | Posudek oponenta práce | 48,5 kB | Microsoft Word | Zobrazit/otevřít |
Vachovec.JPG | Průběh obhajoby práce | 114,14 kB | JPEG | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/24835
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.