Title: | Vědecký a naučný komiks |
Other Titles: | Scientific and educational comics |
Authors: | Chabr, Jan |
Advisor: | Šalamounová Barbara, Doc. M.A. |
Referee: | Kotyza Vladivoj, akad. mal. |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/25566 |
Keywords: | hiv;aids;ilustrace;komiks;brožura;vzdělávání;prevence;osvěta |
Keywords in different language: | hiv;aids;illustration;comics;brochure;education;prevention;statistics |
Abstract: | Jak se stát pozitivním je ilustrovaný edukativní materiál, který upozorňuje na problematiku HIV/AIDS v České republice. Je určen především studentům základních a středních škol. Pomocí úvodního komiksového příběhu a bohatě ilustrovaných kapitol předává znalosti o prevenci a případné léčbě HIV. Brožura je ve formátu A6 tištěná černobíle s barevnou obálkou a svázaná vazbou typu V1. Na zadní straně obálky je připevněn preventivní balíček obsahující kondom s návodem na jeho použití. |
Abstract in different language: | How to become positive is illustrated educational material dedicated to the topic of HIV/AIDS in society of the Czech Republic. Brochure is created for students of elementary and high school. It presents information about prevention and tretment of HIV through short comics story and illustrated chapters. Brochure is printed black and white with fullcolour cover in A6 format. Package with condom is included at the back side of cover. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVU) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Chabr, bakalarska prace, teoreticka cast.pdf | Plný text práce | 9,34 MB | Adobe PDF | View/Open |
Chabr.pdf | Posudek vedoucího práce | 269,97 kB | Adobe PDF | View/Open |
Chabr_1.pdf | Posudek oponenta práce | 112,52 kB | Adobe PDF | View/Open |
Chabr_2.pdf | Průběh obhajoby práce | 351,84 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/25566
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.