Název: Výtvarné řešení počítačové hry
Další názvy: Video Game Concept Art
Autoři: Dvořáčková, Anna
Vedoucí práce/školitel: Šlajch Václav, MgA. Ing.
Oponent: Trnka Pavel, MgA. Mgr.
Datum vydání: 2016
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/25574
Klíčová slova: obrazová kniha;počítačová hra;design;postavy;prostředí;vizuální návrhy
Klíčová slova v dalším jazyce: art book;video game;design;characters;environment;concept art
Abstrakt: Obrazová kniha o 88 stranách v pevných deskách, která obsahuje výtvarné řešení pro počítačovou hru Hlubina, konkrétně návrhy pro postavy a prostředí. Obsah knihy byl vytvořen tužkou dobarvenou za pomocí digitálních technik.
Abstrakt v dalším jazyce: Hardcover artbook with 88 pages, which presents character and environment concepts for a video game Abyss. The artworks were created by combining pencil and digital coloring.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVU)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
anna_dvorackova_bp.pdfPlný text práce2,38 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dvorackova.pdfPosudek vedoucího práce112,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dvorackova_1.pdfPosudek oponenta práce367,63 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dvorackova_2.pdfPrůběh obhajoby práce277,38 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/25574

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.