Title: Výtvarné řešení počítačové hry
Other Titles: Video Game Concept Art
Authors: Dvořáčková, Anna
Advisor: Šlajch Václav, MgA. Ing.
Referee: Trnka Pavel, MgA. Mgr.
Issue Date: 2016
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/25574
Keywords: obrazová kniha;počítačová hra;design;postavy;prostředí;vizuální návrhy
Keywords in different language: art book;video game;design;characters;environment;concept art
Abstract: Obrazová kniha o 88 stranách v pevných deskách, která obsahuje výtvarné řešení pro počítačovou hru Hlubina, konkrétně návrhy pro postavy a prostředí. Obsah knihy byl vytvořen tužkou dobarvenou za pomocí digitálních technik.
Abstract in different language: Hardcover artbook with 88 pages, which presents character and environment concepts for a video game Abyss. The artworks were created by combining pencil and digital coloring.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVU)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
anna_dvorackova_bp.pdfPlný text práce2,38 MBAdobe PDFView/Open
Dvorackova.pdfPosudek vedoucího práce112,19 kBAdobe PDFView/Open
Dvorackova_1.pdfPosudek oponenta práce367,63 kBAdobe PDFView/Open
Dvorackova_2.pdfPrůběh obhajoby práce277,38 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/25574

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.