Název: Characteristics of Selected Language Means in Job Advertisements
Další názvy: Characteristics of Selected Language Means in Job Advertisements
Autoři: Fialová, Iuliia
Vedoucí práce/školitel: Dejmalová Lenka, Mgr. Ph.D.
Oponent: Raisová Eva, PhDr.
Datum vydání: 2017
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/26735
Klíčová slova: pracovní inzeráty;media;lidské zdroje;jazykové roviny
Klíčová slova v dalším jazyce: job;advertisements;human resource management;equal opportunities;language levels;parts of speech;word-formation processes;types of sentences
Abstrakt: Předkládaná bakalářská práce pojednává o jazykových prostředcích v tištěných a internetových pracovních inzerátech. Jazykové prostředky zkoumá v morfologické, lexikální a syntaktické rovině jazyka. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Po úvodu je věnována pozornost managementu lidských zdrojů, především jeho propojení s pracovními inzeráty. Dále jsou uvedeny definice, struktura, obsah, typy pracovních inzerátů, zákony na rovné šance získat práci a propojení pracovních inzerátů s media. Poslední kapitola teoretické části pojednává o vybraných jazykových prostředcích, které jsou pak, v praktické části ukázány na konkrétních příkladech nalezených v anglických a amerických tištěných a internetových pracovních inzerátech. V příloze jsou pro ilustraci a lepší orientaci uvedeny analyzované inzeráty a titulní strany tištěných novin, ze kterých některé z analyzovaných pracovních inzerátů byly odebrány, a také vypracovaný slovník specifických slovních spojení z analyzovaných pracovních inzerátů.
Abstrakt v dalším jazyce: The main objective of the Bachelor´s thesis is to analyze selected language means in printed and online English and American job advertisements. The Bachelor´s thesis is divided into the theoretical and practical parts. The first chapter provides the explanation of Human Resource Management. The following chapter is concerned with the following aspects job advertisements: definition, structure, content, types, connection with media and equal opportunity legislation. In the next chapter selected language means of all language levels, except for phonetic-phonologic level, are examined. Examples are also provided. The next chapter is the practical part with the analysis of four printed and two online job advertisements. The analysis is based on the perspective of language levels described in the previous chapter.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KAJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Fialova BP.pdfPlný text práce1,17 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Fialova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce477,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Fialova - oponent.pdfPosudek oponenta práce755,14 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Fialova - obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce363,06 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/26735

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.