Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorBalda Pavel, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorPopelka, Robin
dc.contributor.refereeKoucký Lukáš, Ing.
dc.date.accepted2017-6-20
dc.date.accessioned2018-01-15T15:02:04Z-
dc.date.available2016-10-3
dc.date.available2018-01-15T15:02:04Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-5-19
dc.identifier71981
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/27102
dc.description.abstractCílem této práce je prozkoumat způsoby a možnosti HMI nabízených v současné době na automobilovém trhu a následně navrhnout řešení pro plánování trasy s ohledem na umístění dobíjecích stanic a jejich výkonu pro elektrická vozidla. Dalším úkolem je naimplementovat mapové podklady a zobrazit na mapě dojezdovou vzdálenost ve tvaru polygonu s ohledem na aktuální kapacitu baterie v elektromobilu. Pro řešení zmíněných problémů je využito několik API od fy. Google. Navržené algoritmy byly následně implementovány do dodané Android aplikace, která zajištuje komunikaci s elektromobilem. Jednolivé algoritmy byly následně otestovány (Software in the Loop) a poté také proběhlo testování na reálném Demo elektromobilu.cs
dc.format51 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjecthmics
dc.subjectelektrická vozidlacs
dc.subjectnabíjecí stanicecs
dc.subjectplánování trasycs
dc.subjectdojezdová vzdálenostcs
dc.subjectgoogle apics
dc.titleOdhad dojezdové vzdálenosti a plánování trajektorie pro elektrická vozidlacs
dc.title.alternativeDriving range estimation and trajectory planning for electric vehiclesen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných vědcs
dc.thesis.degree-programAplikované vědy a informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe main objective of this study is to research the HMI concepts available on the market for electric vehicles and design a solution of trajectory planning, taking into account the location of charging stations and their power. The next objective is to implement Google maps and display driving range on the map as a polygon with respect to the vehicle's battery capacity. Several APIs from Google were used to solve the aforementioned problems. The designed algorithms were implemented to an Android app which communicates with an electric vehicle. All developed algorithms were tested using the Software in the loop approach for several use cases. After that, the developed application was verified in several real time tests and experiments in a Demo vehicle.en
dc.subject.translatedhmien
dc.subject.translatedelectric vehiclesen
dc.subject.translatedcharging stationsen
dc.subject.translatedroute planningen
dc.subject.translateddriving rangeen
dc.subject.translatedgoogle apien
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KKY)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomka.pdfPlný text práce6,76 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
popelka-v.pdfPosudek vedoucího práce399,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
popelka-o.pdfPosudek oponenta práce348,14 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
popelka-p.pdfPrůběh obhajoby práce175,38 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/27102

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.