Title: Odhad dojezdové vzdálenosti a plánování trajektorie pro elektrická vozidla
Other Titles: Driving range estimation and trajectory planning for electric vehicles
Authors: Popelka, Robin
Advisor: Balda Pavel, Ing. Ph.D.
Referee: Koucký Lukáš, Ing.
Issue Date: 2017
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/27102
Keywords: hmi;elektrická vozidla;nabíjecí stanice;plánování trasy;dojezdová vzdálenost;google api
Keywords in different language: hmi;electric vehicles;charging stations;route planning;driving range;google api
Abstract: Cílem této práce je prozkoumat způsoby a možnosti HMI nabízených v současné době na automobilovém trhu a následně navrhnout řešení pro plánování trasy s ohledem na umístění dobíjecích stanic a jejich výkonu pro elektrická vozidla. Dalším úkolem je naimplementovat mapové podklady a zobrazit na mapě dojezdovou vzdálenost ve tvaru polygonu s ohledem na aktuální kapacitu baterie v elektromobilu. Pro řešení zmíněných problémů je využito několik API od fy. Google. Navržené algoritmy byly následně implementovány do dodané Android aplikace, která zajištuje komunikaci s elektromobilem. Jednolivé algoritmy byly následně otestovány (Software in the Loop) a poté také proběhlo testování na reálném Demo elektromobilu.
Abstract in different language: The main objective of this study is to research the HMI concepts available on the market for electric vehicles and design a solution of trajectory planning, taking into account the location of charging stations and their power. The next objective is to implement Google maps and display driving range on the map as a polygon with respect to the vehicle's battery capacity. Several APIs from Google were used to solve the aforementioned problems. The designed algorithms were implemented to an Android app which communicates with an electric vehicle. All developed algorithms were tested using the Software in the loop approach for several use cases. After that, the developed application was verified in several real time tests and experiments in a Demo vehicle.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KKY)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Diplomka.pdfPlný text práce6,76 MBAdobe PDFView/Open
popelka-v.pdfPosudek vedoucího práce399,58 kBAdobe PDFView/Open
popelka-o.pdfPosudek oponenta práce348,14 kBAdobe PDFView/Open
popelka-p.pdfPrůběh obhajoby práce175,38 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/27102

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.