Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPěchoučková Šárka, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorPömlová, Veronika
dc.contributor.refereeFrank Jan, Mgr.
dc.date.accepted2017-6-15
dc.date.accessioned2018-01-15T15:03:21Z-
dc.date.available2016-3-31
dc.date.available2018-01-15T15:03:21Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-4-18
dc.identifier69341
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/27407
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na využití stavebnic různých druhů a materiálů v mateřské škole. Z hodnocení jednotlivých úkolů lze vyčíst, že byl experiment spíše úspěšný. Pro děti bylo snadné a přirozené vybrat si stavebnici a spontánně z ní postavit stavbu dle své vlastní fantazie. Toto se projevilo i při práci s přírodním materiálem venku. Myslím si, že pro děti to bylo něco nového a neobvyklého a úkol je natolik zaujal, že podobné stavby vznikají často při našich pobytech venku. O něco obtížnější byly úkoly, kde měly děti přesně stanovené podmínky. Jako nejobtížnější bych hodnotila Úkol č. 3, kde měly děti složit obrazec z různých geometrických tvarů přesně podle předlohy, a musel se vejít do obdélníkové tabulky.cs
dc.format45 s. (55 423 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectdítěcs
dc.subjectpředškolní věkcs
dc.subjecthracs
dc.subjectstavbacs
dc.subjectstavebnicecs
dc.titleVyužití stavby v mateřské školecs
dc.title.alternativeThe Use of the Construction in Kindergartenen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor´s thesis focuses on the application of construction sets of various types and materials in the kindergarten. From evaluation of particular tasks it can be concluded, that the experiment was quite successful. For children it was easy and natural to choose a construction set and build a construction according to own imagination. Also the work with natural outdoor materials was influenced by this factor. I think, that it was something new and unusual to the children. They were so interested in this task, that similar creations are often built during our outdoor activities. The tasks with exactly defined rules were more difficult. I find the Task Nr. 3 most difficult where the children had to create a figure from various geometrical shapes according to a model. This figure had to fit into a rectangular frame.en
dc.subject.translatedchilden
dc.subject.translatedpre-school ageen
dc.subject.translatedgameen
dc.subject.translatedconstructionen
dc.subject.translatedconstruction seten
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP Veronika Pomlova- Vyuziti stavby v materske skole, Plzen, 2017.pdfPlný text práce4,15 MBAdobe PDFView/Open
OP - Pomlova - Vyuziti stavby.pdfPosudek oponenta práce98,74 kBAdobe PDFView/Open
Pomlova hodnoceni399.pdfPosudek vedoucího práce1,16 MBAdobe PDFView/Open
Pomlova protokol442.pdfPrůběh obhajoby práce539,04 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/27407

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.