Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPěchoučková Šárka, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorHořanová, Zuzana
dc.date.accepted2017-9-11
dc.date.accessioned2018-01-15T15:03:18Z-
dc.date.available2016-6-8
dc.date.available2018-01-15T15:03:18Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-6-26
dc.identifier69626
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/27413
dc.description.abstractV bakalářské práci jsem zjišťovala to, zda děti dokážou pojmenovat vybrané prostorové útvary a pracovat s nimi v připravených šesti úkolech. Každý z úkolů byl odlišný a zahrnoval jiný cíl. K vyhodnocení úkolů jsem používala metodu pozorování, videozáznamu a poznámek. Výsledky z jednotlivých úkolů (hodnocení pojmenování útvarů a hodnocení úkolu) jsem zpracovala do tabulek a napsala k nim slovní komentář. Výzkumu se zúčastnilo 8 dětí ve věku od 4 do 6 let z mateřské školy ve Třemošné.cs
dc.format71 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=69626-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectdětics
dc.subjectúkolycs
dc.subjectvnímánícs
dc.subjectvnímání prostorucs
dc.subjectprostorový útvarcs
dc.titlePředstavivost prostorových útvarů v mateřské školecs
dc.title.alternativeThe imagination of space figures of kindergaten childrenen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedIn this bachelor thesis I found out, if children can name them the selected space figures and work with them in the ready six tasks. Each of the tasks was different and included a different target. I used the observation, video, and comment method to evaluate my assignments. The results from the individual tasks (evaluation of the naming of the departments and the evaluation of the task) were processed in the tables and written word for them. The research was attended by 8 children aged 4 to 6 from kindergarten in Třemošná.en
dc.subject.translatedchildrenen
dc.subject.translatedtasksen
dc.subject.translatedperceptionen
dc.subject.translatedperception of spaceen
dc.subject.translatedspace figuresen
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bakalarka - Zuzana Horanova.pdfPlný text práce1,78 MBAdobe PDFView/Open
Horanova hodnoceni454.pdfPosudek vedoucího práce1,15 MBAdobe PDFView/Open
Horanova posudek468.pdfPosudek oponenta práce2,09 MBAdobe PDFView/Open
Horanova protokol503.pdfPrůběh obhajoby práce382,71 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/27413

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.