Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVejvodová, Jana
dc.contributor.authorBeranová, Lenka
dc.contributor.refereeVaňková, Jana
dc.date.accepted2012-05-31
dc.date.accessioned2013-06-19T06:50:02Z-
dc.date.available2010-12-09cs
dc.date.available2013-06-19T06:50:02Z-
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-03
dc.identifier43249
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/2744
dc.description.abstractDiplomová práce zkoumá využití skupinové a kooperativní výuky v jazykové a slohové složce předmětu český jazyk a literatura na střední škole. Teoreticky popisuje podstatu obou organizačních forem a vymezuje odlišnosti v jejich chápání. Dále obsahuje soubor teoreticky navržených aktivit pro skupinovou práci, které mohou být při výuce různých obsahů českého jazyka využity. V praktické části práce byla ověřena účinnost skupinové výuky ve dvou vyučovacích hodinách na gymnáziu, jejímž cílem bylo dokázat funkčnost této organizační formy a možnost jejího začlenění do výuky českého jazyka.cs
dc.format89 s. (96 154 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectOrganizační formacs
dc.subjectkooperativní vyučovánícs
dc.subjectskupinové vyučovánícs
dc.subjectskupinacs
dc.subjectspoluprácecs
dc.subjectkooperativní dovednostics
dc.subjectsociální dovednostics
dc.subjectskupinová aktivitacs
dc.subjectjazyková výchovacs
dc.subjectslohová a komunikační výchovacs
dc.subjectpříprava na vyučovací hodinu.cs
dc.titleSkupinová a kooperativní výuka v předmětu český jazyk a literatura na střední školecs
dc.title.alternativeCooperative Learning and Group Work in Czech Language Arts Classesen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra českého jazyka a literaturycs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedDiploma work investigates the use of group work and cooperative learning in grammar, stylistic and communicative part of Czech language arts classes at secondary school. It theoretically describes the features of both organizational forms and specifies the differences in understanding of them. It includes the collection of designed group work activities which could be used for teaching of different language points in Czech lessons. In the practical part of the work, the effectiveness of group work was verified in two Czech classes taught at grammar school. The goal of it was to demonstrate the practicality of this organizational form and the possibilities of its integration into teaching of Czech language.en
dc.subject.translatedOrganizational formen
dc.subject.translatedcooperative learningen
dc.subject.translatedgroup worken
dc.subject.translatedgroupen
dc.subject.translatedcooperationen
dc.subject.translatedcooperative skillsen
dc.subject.translatedsocial skillsen
dc.subject.translatedgroup activityen
dc.subject.translatedteaching grammaren
dc.subject.translatedteaching style and communicationen
dc.subject.translatedlesson plan.en
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace - beranova.pdfPlný text práce1,38 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
beranova.pdfPosudek vedoucího práce221,85 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
pdf(1).beranova.pdfPosudek oponenta práce247,52 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
pdf(2).beranova.pdfPrůběh obhajoby práce187,54 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/2744

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.